جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علی اکبر قریشی

حوزه/عضو خبرگان رهبری با اشاره به این که آنانی که طرفدار دشمنان هستند و برای نابودی اسلام چه در داخل و چه در خارج تلاش می کنند، کسانی هستند که زبانشان با قرآن آشنا نیست، گفت: کسانی که اهل قرآن و نماز هستند به مملکت خویش خیانت نمی کنند و در مقابل آمریکای جنایتکار می ایستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، آیت الله علی اکبر قریشی امروز در ششمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم قوه قضاییه که در محل دادگستری کل استان آذربایجان غربی برگزار شد، بااشاره به اهمیت قرآن کریم در زندگی،  اظهار داشت: کسی که با قرآن ماًنوس شود و آیات الهی به جانش نفوذ کند می تواند دنیا را تغییر دهد.

وی افزود: هرقدر که می توان باید قرآن و نماز را ترویج کنیم، دوای درد در دستان ماست و ما نیازی به خارج نداریم اگر قرآن در دستان ما باشد مشکلات حل می شود، انقلاب بیمه می شود، خیر دنیا و آخرت بر ما نازل می شود اگرقرآن را بدانیم و بخوانیم.

نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان با اشاره به حدیث ثقلین، بیان داشت: پیامبراکرم(ص) دو چیز مهم و پر ارزش را در میان ما گذاشت یکی کتاب خدا و دیگری اهل بیتش. ما در ترویج قرآن کریم هر چقدر پول خرج کنیم کم است و هر اندازه برای ترویج آن تلاش کنیم، می ارزد.

آیت الله قریشی تصریح کرد: اگر ما قرآن و نماز را ترویج دهیم و مردم قرآن خوان و قرآن دان باشند و پیشانیشان با مهر آشنا باشد مشکلات حل می شود.

وی ادامه داد: آنانی که طرفدار دشمنان هستند و برای نابودی اسلام چه در داخل و چه در خارج تلاش می کنند، کسانی هستند که زبانشان با قرآن آشنا نیست.

عضو خبرگان رهبری ضمن در پایان تاکید کرد: کسانی که اهل قرآن و نماز هستند به مملکت خویش خیانت نمی کنند و در مقابل آمریکای جنایتکار می ایستند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha