سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
دیدار وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در استان یزد

حوزه/ عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور با آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور پیش از ظهر امروز با همراهی استاندار یزد با آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد دیدار و درباره مسائل مهم فرهنگی، ‌اجتماعی و اقتصادی کشور و استان گفت و گو کرد.

وزیر كشور در این دیدار گفت: چهلمین سالگرد پیروزى انقلاب اسلامى فرصتى مناسب براى بازنگری علمكرد دستگاه ها با هدف افزایش بهره ورى ا‌ست.

رحمانی فضلی با مهم خواندن جایگاه نمایندگان ولى فقیه و ائمه جمعه در ایجاد همدلى، انسجام و وحدت در استان ‌ها و تقویت امید در جامعه، گفت: چهلمین سالگرد پیروزى انقلاب اسلامی می تواند فرصت بسیار خوبی برای تمام دستگاه ها و نهادها برای بازنگری در عملكردشان در این ٤٠ سال باشد.

وزیر کشور از استاندار یزد خواست تمامی دستگاه ها و نهادها ضمن ارائه گزارشی از عملكرد خود در این مدت ٤٠ ساله پیشنهاداتی در جهت اصلاح امور براى افزایش بهره وری ارائه كنند.

لزوم واکاوی فعالیت های چهل سال گذشته به منظور توسعه فعالیت ها 

آیت الله ناصری نیز در این دیدار با اشاره به چهل سالگی انقلاب اسلامی بر تلاش برای خدمت به مردم و ایجاد روحیه امید و نشاط در جامعه تاکید کرد.

نماینده ولی فقیه در استان یزد همچنین خواستار بررسی و واکاوی فعالیت های چهل سال گذشته، به منظور توسعه فعالیت ها و پیشبرد هرچه بهتر اهداف متعالی انقلاب اسلامی شد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha