شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله رشاد

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه تهران گفت: روحانیت همواره پرچم دار دفاع از حقوق مردم بوده و اهتمام جدی به درخواست های به حق آنان داشته است و تجمع روز شنبه در مدرسه علمیه مروی نیز در همین راستا صورت می گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، استاد علی اکبر رشاد، امروز در اجلاسیه مدیران مدارس علمیه حوزه علمیه استان تهران که در مدرسه علمیه پیامبراعظم(ص) شهرک شهید محلاتی در حال برگزاری است، با بیان این که خدمت به سربازان حضرت حجت(عج) افتخاری بزرگ و روزی معنوی برای مدیران مدارس علمیه است، گفت: روحانیت همواره پرچم دار دفاع از حقوق مردم بوده و اهتمام جدی به درخواست های به حق آنان داشته است و تجمع روز شنبه در مدرسه علمیه مروی نیز در همین راستا صورت می گیرد.

وی ادامه داد: در طول سال های بعد از پیروزی انقلاب، ما شاهد وضعیت اقتصادی به مراتب بدتر از شرایط کنونی بوده ایم، ولی با همت مردم و هدایت های هوشمندانه مقام معظم رهبری، همه آن اتفاقات تلخ به خاطرات شیرین تبدیل شد.

رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران تصریح کرد: در حال حاضر نیز روحانیت باید در میدان حوادث حضور پررنگ و جدی داشته باشد و الاّ احتمال دارد انقلاب به مخاطره بیافتد هر چند عمیقا معتقدیم این انقلاب تحت حمایت حضرت حجت(عج) قرار دارد و ما ابزار و وسیله هستیم و باید تکلیف خود را به درستی انجام داده و پیشاهنگ باشیم، زیرا یکی از رسالت های حوزه علمیه، دفاع از حق مردم و مراقبت از آرمان ها و گفتمان انقلاب اسلامی است.

استاد رشاد افزود: معتقدیم اگر حوزه علمیه متحول نشود، تکامل نیابد، و شأن خود را در جامعه حفظ نکند و نتواند نقش مهم و کلیدی خود را ایفا کند، انقلاب به خطر می افتد و از این جهت کار در حوزه علمیه، در مسیر و در راستای حفظ و تداوم انقلاب اسلامی قلمداد می شود.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان این که حوزه علمیه نباید تسلیم فضاسازی های کاذب و مسموم شود، گفت: در جنگ نابرابر اقتصادی حفظ روحیه مهمتر از هر چیز دیگری است و استقامت و بردباری در برابر سختی ها جزو وظایف فرماندهان اقتصادی دولت است و حوزه علمیه با همه توان از اقتدار نظام اسلامی محافظت خواهد کرد. 313/42

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha