جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اجلاسیه مدیران مدارس علمیه تهران

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین کبیریان گفت: آسیب شناسی مسائل مربوط به کیفیت پذیرش متقاضیان ورود به حوزه علمیه و ارائه راهکارهای ارتقاء کیفی در روند پذیرش، یکی از مباحث مهم مطرح شده در اجلاسیه امروز مدیران مدارس علمیه تهران است.

حجت الاسلام والمسلمین محمد حسین کبیریان در حاشیه اجلاسیه مدیران مدارس علمیه استان تهران که در مدرسه علمیه پیامبراعظم(ص) شهرک شهید محلاتی در حال برگزاری است، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، با اعلام این خبر گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید 97-98 اجلاسیه مدیران محترم مدارس علمیه استان تهران امروز در محل مدرسه علمیه پیامبر اعظم(ص) شهرک شهید محلاتی در حال برگزاری است.

معاون آموزش مرکز مدیریت حوزه علمیه استان تهران افزود: آسیب شناسی مسائل مربوط به کیفیت پذیرش متقاضیان ورود به حوزه علمیه و ارائه راهکارهای ارتقاء کیفی در روند پذیرش، یکی از مباحث مهم مطرح شده در اجلاسیه امروز مدیران مدارس علمیه تهران است.

وی ادامه داد: بررسی مسائل مربوطه با حضور همه مدیران مدارس علمیه استان تهران در سه کمیسیون و در موضوعات مختلف صورت می پذیرد که شامل «کمیسیون نظام آموزشی و فارغ التحصیلی حوزه»، «کمیسیون تبلیغی و اطلاع رسانی حوزه، ارزیابی وضعیت معیشتی طلاب و نیروهای انسانی حوزه»، و «کمیسیون بررسی شرایط سیاسی کشور و جاذبه های نظام دانشگاهی» است.

حجت الاسلام والمسلمین کبیریان در پایان خاطرنشان کرد: بعد از اتمام بررسی مطالب و پیشنهادات در کمیسیون های مذکور، دبیران محترم هر سه کمیسیون گزارش و جمع بندی خود را در اجلاسیه عمومی مدیران مدارس ارائه خواهند کرد و جمع بندی نهایی نیز توسط رئیس شورای حوزه علمیه استان تهران صورت می پذیرد و إن شاءالله خروجی این کمیسیون ها و جمع بندی نهایی آن، مصوباتی خواهد بود که مبنای کیفیت پذیرش و جذب سال تحصیلی جدید حوزه علمیه استان تهران قرار خواهد گرفت. 313/42

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha