سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
احمد امیر آبادی

حوزه/ عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی بر لزوم برخورد جدی و قاطعانه با محتکران کالا به خصوص در شرایط حساس کنونی تاکید کرد.

احمد امیرآبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، با اشاره به مطلب فوق، اظهار داشت: با توجه به تاکید بسیار مقام معظم رهبری مبنی بر مقابله جدی و قاطع با مفسدان اقتصادی ، یکی از مفاسد اقتصادی که این روزها متاسفانه در برخی نقاط مشاهده شده، بحث احتکار است که در این باره دولت و دستگاه قضایی و نهادهای نظارتی باید جدی تر از هر زمان دیگری وارد عمل شده و با محتکران برخورد کنند.

وی افزود: در شرایط فعلی مشاهده می کنیم که افراد سودجو به اسم واردات کالاهای مورد نیاز مردم ، این اجناس را با ارز دولتی 4200 تومانی وارد می کنند اما به خاطر عدم کنترل و نظارت مناسب، بعضاً آن ها را در انبارها احتکار می کنند تا بعد با قیمت آزاد و سرسام آور به مردم بفروشند و از این طریق سود قابل توجهی به جیب بزنند.

نماینده مردم قم در مجلس همچنین ضمن تقدیر از سخنان اخیر سردار غیب پرور، سازمان بسیج مستضعفین مبنی بر ورود گسترده بسیج مردمی مبنی بر شناسایی و معرفی محتکران در سراسر کشور گفت: به لطف الهی مجموعه انقلابی و مردمی بسیج نشان داده که همچون گذشته هر جا که کشور و نظام به وجود او احساس نیاز پیدا کرده ، وارد عمل شده و در کنار مردم و در مسیر تقویت انقلاب و نظام به ایفای نقش پرداخته است.

وی اضافه کرد: به عقیده بنده با توجه به ظرفیت عظیم بسیج در دل مردم، دولت و نهادهای حاکمیتی به خوبی می توانند از این ظرفیت به منظور مقابله با فساد اقتصادی و کمک به کاستن حجم مشکلات معیشتی مردم استفاده کنند.

۳۱۳/۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha