پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
۱

حوزه/ حجت الاسلام تقوایی در جمع طلاب گفت: امروز بیش از پیش به اتحاد و انسجام بین تمامی آحاد نیازمندیم و حوزه های علمیه باید پایگاه این اتحاد باشند و نباید بگذاریم دشمنان از مشکلات داخلی و معیشتی مردم بهره برداری کنند و در مقابل مطالبه گری برای حل مشکلات مردم را تا آخر باید پیگیر باشیم.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ایلام، حجت الاسلام مهدی تقوایی، معاونت آموزش حوزه علمیه استان ایلام، در جمع طلاب مدرسه علمیه صاحب الزمان(ع) شهر ایلام، اظهار داشت: روحانیان باید صدای مظلومان باشند

وی با بیان این که روحیه مطالبه گری باید در طلاب وجود داشته باشد و تقویت شود، زیرا جامعه به روحانیان به عنوان ملجأ و پناهگاه نگاه می کند، افزود: امروز دشمنان دین و نظام در پی ایجاد تفرقه بین مردم و معارف دینی هستند و طلاب نیز باید کوشا تر از قبل در صف اول ایجاد اتحاد باشند.

معاون آموزش حوزه علمیه ایلام ادامه داد: امروز بیش از پیش به اتحاد و انسجام بین تمامی آحاد نیازمندیم و حوزه های علمیه باید پایگاه این اتحاد باشند و نباید بگذاریم دشمنان از مشکلات داخلی و معیشتی مردم بهره برداری کنند و در مقابل مطالبه گری برای حل مشکلات مردم را تا آخر باید پیگیر باشیم.

حجت الاسلام تقوایی با بیان اینکه انقلاب اسلامی امانتی است که شهدا به ما دسپرده اند، تاکید کرد: انقلاب اسلامی ایران که مولود حوزه علمیه است با خون هزاران شهید آبیاری و تنومند شد و امروز ما باید پاسدار آن باشیم و بدانیم که مشکلات کشور در داخل قابل حل و فصل است و با روحیه انقلابی و جهادی و حرکت در مسیر رهنمودهای مقام معظم رهبری، این مشکلات را پشت سر بگذاریم.

وی در پایان گفت: تکیه به نیروهای جوان مومن و متعهد داخلی همواره جواب داده است و مسؤولان باید از امید بستن به خارج برحذر باشند و به جوانان داخلی و توان خودی تکیه کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha