شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
ایستگاه صلواتی

حوزه / مسئول ستاد غدیر سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد از فعالیت ۱۱۰ایستگاه صلواتی مبشر غدیر در یزد خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، حجت الاسلام مصطفی گرجی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد، پیش از ظهر امروز در نشستی باقر پارسائیان، مسئول آموزش شهروندی و ستاد غدیر سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد اظهار داشت: در صورتی می توانیم جامعه ای به دور از آسیب های اجتماعی و نیز متخلق به فضائل انسانی داشته باشیم كه شور و شعور دینی و انسانی را باهم داشته باشیم.

این مسئول فرهنگی با اشاره به اینکه جامعه امروز از پیشرفت و صنعت غوغا می کند، اما مردم در این جامعه صنعتی و مدرن سردرگم هستند و هرچه جلوتر می رویم صنعت نیز پیچیده تر می شود و آدم ها نیز سردرگم تر می شوند، گفت: در این راستا باید با برنامه ریزی این راه را ساماندهی کنیم.

وی با بیان اینکه ما می توانیم بر اساس گفتار، رفتار و سیره حضرت امیرالمومنین(ع) شعاری را برای ایام عید غدیر انتخاب کنیم و در كنار حفظ شعار دینی شعور دینی را نیز در رفتار و گفتار خود و جامعه بارگزارى كنیم، عنوان کرد: ما می توانیم با بهره گیری از نسخه های درمانی انسانهای قدیس و قهرمانی همچون حضرت علی(ع) در دنیای مدرن و پُست مدرن جامعه ای ایده آل در تمام ساحت های فردی و اجتماعی داشته باشیم.

110ایستگاه صلواتی مبشر غدیر در یزد فعال می شوند

پارسائیان نیز در این نشست با اشاره به فعالیت 110ایستگاه صلواتی مبشرغدیر در زمان عید غدیر در سطح استان یزد گفت: تا الان با توجه به فراخوان تعداد 80 ایستگاه در سطح شهر یزد ثبت نام کرده اند که تا پایان اعلام فراخوان این میزان افزایش پیدا می کند.

مسئول آموزش شهروندی و ستاد غدیر سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری یزد افزود: همه ساله برنامه های متعددی در ایام عید شعبان در استان برگزار می شود که سعی داریم به این گونه برنامه های شاد را نیز در ایام عید غدیر نیز در دستور کار خود داشته باشیم.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha