جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سامی منصوری ، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز، گفت: یکی از برنامه‌های مهم و درازمدت مدیریت این مدرسه تربیت اساتید فاضل و تأثیرگذار در سطح استان خوزستان است که هم اکنون در حال برگزاری دوره‌های لازم برای دست‌یابی به این مهم، هستیم.

حجت الاسلام سامی منصوری، مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به تربیت اساتید آینده مدرسه از بین طلاب در حال تحصیل، اظهارداشت: در راستای تربیت استاد و کادر بومی برای مدرسه، یک سری دوره‌های تخصصی تربیت استاد را در نظر گرفته‌ایم که هم اکنون برخی از آنها در حال اجرا و برخی دیگر نیز با همکاری معاونت آموزش، پژوهش و تهذیب مدیریت استانی حوزه علمیه خوزستان اجرایی می‌شوند.

وی در ادامه از برگزاری کلاس‌های تخصصی ویژه طلاب نخبه از سوی اساتید مجرب مدرسه خبرداد و گفت: برای تربیت استاد از میان طلبه‌ها، دوره‌ها و مصاحبه‌های خاصی برای طلاب مستعد برگزار و مقرر کردیم تا طلبه‌های ضعیف برای ارتقای سطح علمی به آنها مراجعه و از این طریق با متد و شیوه‌های تدریس و کلاس داری آشنا شوند.

حجت الاسلام منصوری با اشاره به اینکه در تابستان دوره آموزشی ۵۰ روزه‌ای برگزار می‌شود، گفت: در این دوره طلابی که از لحاظ درسی ضعیف و یا خواهان ارتقای سطح هستند، شرکت خواهند کرد ضمن اینکه یک سری برنامه‌های اخلاقی، تهذیبی و تبلیغی برگزار خواهد شد.

مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم رامهرمز، در پایان یکی از برنامه‌های مهم و درازمدت مدیریت این مدرسه را تربیت اساتید فاضل و تأثیرگذار در سطح استان اعلام کرد و بیان داشت: امیدواریم با عنایت خداوند متعال و همت اساتید مدرسه، طلاب ممتازی برای خدمت به کیان تشیع و استان خوزستان تربیت کنیم.

 

انتهای خبر./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha