جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حضور دسته های عزاداری و سینه زنی در حرم کاظمین (ع) در شب شهادت امام جواد(ع)

حوزه/ نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی گفت: برنامه های مذهبی بیشترین ظرفیت را در شناساندن انقلاب و روحیه انقلابی گری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، سید ابوالفضل موسوی بیوکی، نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی شب گذشته در چهارمین نشست شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان یزد بهره‌گیری از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های نسل جوان کشور را در راستای پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی را امری ضروری برشمرد و اذعان داشت: نسل جوان با ایده‌های نوین و جدیدی که خلق می کنند، می‌توانند در امر تبیین و معرفی انقلاب و دستاوردهای آن مؤثرتر واقع شوند.

وی با اشاره به این که برای شناساندن انقلاب اسلامی و ترویج روحیه انقلابی گری در جامعه می توان از مراسم‌های مذهبی در ایام محرم و پیاده‌روی اربعین بهره برد، افزود: انقلاب ایران، انقلاب حسینی و مبتنی بر ارزش‌های دینی و اعتقادی بود که این مهم باید مورد توجه بیشتری قرار بگیرد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: با توجه به رشد ابزارهای رسانه‌ای دیجیتال و ارتباطات نوین، جوانان با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ای با ایده‌های مبتکرانه و مخاطب پسند می‌توانند آثار متنوعی را در این زمینه خلق کنند و بهتر و هنرمندانه‌تر به معرفی و تبیین ماهیت انقلاب اسلامی و کارکردهای آن بپردازند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha