جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بردستانی معاون امور طلاب و  دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر

حجت الاسلام بردستانی از برگزاری دومین یادواره شهدای روحانیت استان بوشهر خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است این یادواره در دهه فجر برگزار شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام حامد بردستانی امروز در نشست مدیر حوزه علمیه استان و مسئول بسیج طلاب حوزه علمیه استان بوشهر، از برگزاری دومین یادواره شهدای روحانیت استان خبر داد و گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته قرار است این یادواره در دهه فجر برگزار شود.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر، افزود: این یادواره با محوریت روحانی شهید ابوتراب عاشوری و با حضور طلاب و فضلای استان بوشهر، مقامات کشوری و لشکری برگزار خواهد شد.

وی بر حضور و پشتیبانی از اردوهای جهادی بسیج طلاب، دانشجویی و دانش آموزی تاکید کرد و گفت: برگزاری این اردوها می تواند روستاها را به لحاظ عمران و آبادانی متحول کند و محرومیت روستاها را کاهش دهد.

برپایه این گزارش، تدوین برنامه بسیج اساتید و نخبگان برای سال تحصیلی جاری، تکمیل و بروزرسانی کتاب اطلس روحانیون استان، تکمیل و بروزرسانی بانک شهدای روحانی استان، برگزاری همایش فرماندهان بسیج طلاب و مدیران مدارس استان از مباحث مطرح شده در این جلسه بود.

فعال کردن شبکه هادیان سیاسی، برگزاری همایش های بصیرت افزایی و شناسایی طلاب و ارتباط با مراکز آکادمیک در سطح کشور و استان و برگزاری اردوهای جهادی طلاب از دیگر موارد مطرح شده در این نشست بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha