چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین گفت: بعد از شناخت امامام معصوم (ع)، باید از سبک زندگی این خاندان الگو برداری نموده و مطابق با رفتار آنها حرکت نماییم.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو امروز در جمع طلاب و اساتید مدرسه علمیه فاطمیه، ضمن تسلیت شهادت حضرت جواد الائمه، گفت: از ضروریات زندگی فردی و اجتماعی شیعه این است که ابتدا شناخت صحیح از امام زمان(عج) داشته باشیم  که از امام صادق(ع) نقل است که عدم شناخت امام منجر به ضلالت در دین خواهد شد و حتی اگر آدمی مسیر خد اشناسی و نبی شناسی را طی نماید، ولی معتقد به امام واجب الاطاعه نباشد، در ضلالت و گمراهی خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین خاطر نشان کرد: بعد از شناخت از امامام معصوم(ع)، باید از سبک زندگی این خاندان الگو برداری نموده و مطابق با رفتار آنها حرکت نماییم.

استاد حوزه علمیه خواهران تصریح کرد: باید ببینیم که رفتار امام با امت چگونه بوده و همانطور باشیم و نیز ما همان دغدغه های معصومین را داشته باشیم.

حجت الاسلام کاظم لو بیان کرد: ولایت مداری به عنوان یکی از شاخص های فرهنگ ناب اسلامی و قرآنی، تبعیت از رهنمودهای امام معصوم(ع) و ولایت فقیه به عنوان جانشین بر حق آنان در عصر حاضر بوده که باید مورد توجه و اهتمام آحاد جامعه اسلامی قرار گیرد.

حجت الاسلام کاظم لو تصریح کرد: بر اساس حدیثی از امام رضا(ع)، ولایت مانند حصاری محکم برای جامعه است که هرکس در آن باشد، از عذاب الهی در امان خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه خواهران استان قزوین خاطرنشان کرد: جامعه امروز باید با الگو قرار دادن زندگی ائمه معصومین و بزرگان در راستای توسعه هرچه بیشتر تلاش کند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha