چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شیخ نبیل قاووق

حوزه/ شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله تاکید کرد: تمامی تحریم های آمریکا و عربستان سعودی هیچ تأثیری نداشته و نتوانسته است که اراده مقاومت را در هم بشکند یا موضع مقاومت را تغییر دهد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ نبیل قاووق عضو شورای مرکزی حزب الله، تاکید کرد: تمامی تحریم های آمریکا و عربستان سعودی هیچ تأثیری نداشته و نتوانسته است که اراده مقاومت را در هم شکند یا موضع مقاومت را تغییر دهد.

وی اشاره کرد: ایران از ابتدای پیروزی انقلاب مورد محاصره سیاسی، مالی و اقتصادی قرار داشته و قبل از تأسیس حزب الله، حماس، انصار الله یمن و حشد الشعبی عراق با تحریم آمریکا مواجه بوده است، امّا ایران به روند رو به پیشرفت خود ادامه داده و دستاورد ها و پیروزی های بزرگی بدست آورده و تحریم های آمریکا و بیگانگان را به سخره می گیرد.

عضو ارشد حزب الله در بخش دیگری تصریح کرد: یکی از پیامد های تأخیر در تشکیل دولت، ایجاد اختلاف و جدایی سیاسی میان لبنانی ها است.

شیخ قاووق در خصوص موضع دو حزب شیعی گفت: حزب الله و جنبش امل برای تسریع در تشکیل دولت پیشتر از دیگران تلاش می کنند و هیچ کس از مانع دو حزب شیعه برای تشکیل دولت شکایت ندارد.

فاجعه یمن از بزرگترین و تأسف بارترین فاجعه انسانی جهان است

عضو شورای مرکزی حزب الله بزرگترین و تأسف بار ترین فاجعه انسانی که جهان شاهد آن است را فاجعه یمن، بحران انسانی، کشتار، محاصره و گرسنگی مستمر مردم یمن دانست و گفت: رژیم آل سعود مسئول حوادث یمن است.

وی با بیان این که کشتار کودکان یمن، ادعای اعتدال گرایی آ سعود را باطل و آن را رسوا کرد، تصریح کرد: رژیم سعودی متهم به بستن گذرگاه هایی است که کمک های مردمی به یمن از آنجا می رسد.

شیخ قاووق در بخش دیگر اشاره کرد: حزب الله با قدرت های سیاسی مختلف لبنان در ارتباط است تا دولت هر چه سریعتر تشکیل شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha