سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عباسی تصریح کرد: امروز دشمنان با تولید بازی ها و سرگرمی ها برای در اختیار گرفتن تفکر کودکان و نوجوانان ما برنامه ریزی می کنند، لذا باید هوشیار باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی در مراسم افتتاح نمایشگاه شهرنشاط که با همکاری حوزه علمیه و اداره کل اوقاف استان قزوین برپا شده، گفت: این نمایشگاه که اختصاص به کودکان دارد با ابتکارات خوب و ارزشمندی برپا شده است.

 مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: در یکی از غرفه ها نمایشگاه به به موضوع مهم استکبار ستیزی اختصاص دارد، ماکت رئیس جمهور آمریکا و نخست وزیر رژیم صهیونیستی قرار دارد تا فرهنک استکبار ستیزی در کودکان ونوجوانان نهادینه شود.

وی تصریح کرد: امروز باید بیش از همیشه فرزندان خود را از رذائل اخلاقی و ناپسند دور نگه داشت و آنها را به سمت بازی های حلال راهنمایی کرد؛ همچنین بهترین آموزش برای فرزندان  آموزش غیر مستقیم است و این نمایشگاه می تواند بخشی از نیازها و سرگرمی های آنها را به نوعی برطرف نماید.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی عنوان کرد: امروز دشمنان با تولید بازی ها و سرگرمی ها برای در اختیار گرفتن تفکر کودکان و نوجوانان ما برنامه ریزی می کنند، لذا باید هوشیار باشیم.

 مدیر حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: مبلغین حوزه علمیه استان در برخی از غرفه های این نمایشگاه کار پاسخگویی به شبهات و سؤالات کودکان را برعهده خواهند داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha