شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
لطفی

حوزه/ لطفی گفت: هرحکومتی را می توان ساقط کرد به جز حکومتی که متکی بر مردم باشد، لذا دشمن می خواهد این اتکای مردمی نظام را از بین ببرد بنابراین مسئولین نظام باید هوشیاری خود را حفظ کنند و با امید رو به جلو حرکت کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان،  نصرت الله لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور، پیش از ظهر امروز در همایش شورای راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان اصفهان که با حضور فرمانداران و ائمه جمعه استان برگزار شد، اظهار کرد: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، دستاوردهای نظام باید با واقع بینی بیان شود.

وی، هدف از تشکیل ستاد چهلمین سالگرد را، مقابله با شعار مقامات آمریکایی که گفته اند: "نمی گذاریم جمهوری اسلامی 40 سالگی خود را ببیند" عنوان و بیان کرد: برای رسیدن به هدف باید با انگیزه بیشتری در راه برگزاری چهلمین سالگرد قدم برداریم.

لطفی در ادامه افزود:  برنامه چهلمین سالگرد نباید تحت عنوان یک مراسم (مانند دهه فجر) مورد نظر واقع شود، بلکه برنامه چهلمین سالگرد برنامه ای می باشد همانند برنامه های دفاع مقدس و ایثار و شهادت که در طول سال انجام می گیرد.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مشکلات موجود در کشور(مانند کم آبی، قطعی برق و ...) و مشکلات تورمی و ارزی را توطئه دشمنان انقلاب دانستند و از همه مسئولین کشور، به جهت رفع مشکلات، خواست تا بیشتر از پیش بر همت و تلاش خویش بیافزایند.

لطفی در ادامه، راه های ایجاد انگیزه در شرایط فعلی را در دو گروه دسته بندی کرد و گفت: نخست باید  باور کنیم که امسال، سال ویژه ای است، چهلمین سالگرد، برنامه ای برای صیانت از نظام می باشد و در این راه همه مسئولین علیرغم همه مشکلات، باید جوابگوی مردم باشند، اگر وضعیت فعلی را با وضعیت گذشته مقایسه نماییم قطعاً در حال حاضر وضعیت بهتری داریم. دومین راه انگیزشی این است که  خود  و همراهان باور کنیم که دستانمان پر می باشد و ظرفیت های زیادی داریم.

لطفی در ادامه، با اشاره به این مطلب که "هر حکومتی را می توان ساقط کرد به جز حکومتی که متکی بر مردم باشد، اظهار داشت: دشمن می خواهد این اتکای مردمی نظام را از بین ببرد؛ بنابراین مسئولین نظام باید هوشیاری خود را حفظ کنند و با امید رو به جلو حرکت کنند.

 

                                         

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha