سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
۱

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان گفت: امروز فضای مجازی تبدیل به جولانگاه دشمنان دین و نظام اسلامی شده است و نباید از این فضا که ظرفیت عظیمی برای تبلیغ دین محسوب می شود، غافل شد.

حجت الاسلام محمدحسن فریادی، مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در ایلام، اظهار داشت: رسالت حوزه تبلیغ و نشر معارف الهی است و طلاب در این راستا وظیفه سنگینی بر عهده دارند، زیرا متولیان تبلیغ و نشر احکام دینی هستند و از این رو بسیار باید مراقب رفتار و منش خود باشند.

وی خاطر نشان کرد: در طول تاریخ انبیا درصدد هدایت مردم برآمده و وظیفه همگی آنها تبلیغ معارف الهی بوده است، طلاب نیز باید با زبان روز و استفاده از امکانات تبلیغی، دین را در بین نسل جوان ترویج دهند.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان با بیان اینکه دشمن در کمین نشسته و قصد ایجاد جدایی بین نسل جوان و دین را دارد، گفت: دشمنان به خوبی دریافته اند تا زمانی که مردم دین و معارف اسلامی را دارند، هرگز شکست نخواهند خورد و از این جهت قصد ایجاد شکاف بین مردم و دین را دارند.

حجت الاسلام فریادی تاکید کرد: امروز فضای مجازی تبدیل به جولانگاه دشمنان دین و نظام اسلامی شده و نباید از این فضا که ظرفیت عظیمی  برای تبلیغ دین محسوب می شود، غافل شد، بلکه باید با تمام قوا وارد میدان شد و نقشه شوم آنها را خنثی کرد.

مدیر مدرسه علمیه شهرستان ایوان با اشاره به اهمیت فضای مجازی از دیدگاه مقام معظم رهبری، بیان داشت: رهبر معظم انقلاب همواره به طلاب و حوزویان تاکید کرده اند که فضای مجازی را غافل نشوند و اجازه پیشروی به دشمن جهت ایجاد شبهه و تفرقه را بگیرند.

حجت الاسلام فریادی در پایان گفت: همه ما وظیفه داریم احکام الهی را نشر دهیم و این جز وظایف همه حوزویان است و نباید کسی از طلاب این مساله را فراموش کند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha