جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مراسم

حوزه/ قرآن اولین و مهم ترین منبع استخراج معارف دینی و کتاب آسمانی راهکارهای سبک زندگی اسلامی و زندگی سعادتمندانه است، بنابراین باید فرزندانمان را با مفاهیم قرآنی و مبانی ارزشمند آن آشنا کنیم، چرا که عمل به قرآن زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه در همه زمینه‌ها باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، عصر سه شنبه در مراسم بزرگداشت حجت الاسلام اصغرپور، در مسجد شیخ الاسلام قزوین که با حضور اساتید، مدیران، روحانیون و طلاب برگزار شد، گفت: در هفته ای که گذشت، حوزه علمیه قزوین یک معلم قرآن را از دست داد که انصافا در زمینه  های قرآن و نهج البلاغه شاگردان خوبی را تربیت کرد.

مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: مرحوم حجت الاسلام اصغرپور با قرآن مأنوس بود و چند سالی که در مدرسه صالحیه حضور داشت تمام تلاشش تربیت طلاب قرآنی بود.

وی به درگذشت طلبه مدرسه علمیه امام صادق(ع) نیز اشاره کرد و گفت: طلبه فاضل و با اخلاق مرحوم احمد اصغری نیز یکی دیگر از شاگردان امام زمان(عج) بود که در حین اعزام به اردوی جهادی بر اثر سانحه تصادف دارفانی را وداع گفت.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بر انس بیشتر طلاب و جوانان با قرآن تاکید کرد و بیان داشت: قرآن اولین و مهم ترین منبع استخراج معارف دینی و کتاب آسمانی راهکارهای سبک زندگی اسلامی و زندگی سعادتمندانه است، بنابراین باید فرزندانمان را با مفاهیم قرآنی و مبانی ارزشمند آن آشنا کنیم، چرا که عمل به قرآن زمینه‌ساز پیشرفت و توسعه در همه زمینه‌ها باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha