پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
امام جمعه بهشهر

حوزه/ حجت الاسلام جبّاری با بیان این که دولت در حوزه مدیران اقتصادی نیازمند یک خانه تکانی جدی است، تصریح کرد: روحانیت همواره در کنار مردم است و هیچ گاه آنها را تنها نخواهد گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام سید عربعلی جباری، امام جمعه بهشهر، دوشنبه شب در جمع برخی از مسئولان این شهرستان با اشاره به مشکلات اقتصادی امروز کشور، آن را ناشی از عدم مدیریت صحیح دانست.

مسئول مدرسه علمیه امام صادق(ع) بهشهر در ادامه با بیان این که امروز برای اداره کشور نیازمند مدیریت جهادی و بسیجی هستیم، افزود: تنها با شعار و وعده دادن نمی توان به حل مشکلات مردم امیدوار بود.

حجت الاسلام جباری با تأکید براین که روحانیت همواره در کنار مردم است و هیچ گاه آنها را تنها نخواهد گذاشت، بیان داشت: امروز مردم از لحاظ اقتصادی فشارهای بسیاری را تحمل می کنند و متأسفانه در این میان عده ای دست به احتکار کالاها زده اند که باید نظارت در این بخش ها بیشتر شود.

وی با تأکید براین که کسی نباید در این کشور برای خود حاشیه امن داشته باشد، خاطرنشان کرد: دستگاه قضا باید با همه کسانی که فضای اقتصادی کشور را ملتهب کرده اند برخورد قاطع و قانونی کند.

امام جمعه بهشهر با بیان این که وقتی با این دسته از افراد برخورد قاطع و قانونی شود افراد دیگر عقب نشینی خواهند کرد، بیان داشت: مسئولان کشورمان باید بدانند که مردم ما هوشیار و بیدار هستند و با دقت عملکرد آنها را رصد می کنند.

حجت الاسلام جباری افزود: یکی از سناتورهای آمریکا صحبت کرده همان طوری که شوروی را با بزرگ نمایی کردن مشکلات از پا در آوردیم، ایران را نیز از پا در می آوریم؛ اما رهبر فرمودند هرکسی این حرف را می زند نمی تواند هیچ غلطی کند.

وی با بیان این که متأسفانه برخی ها در داخل کشور همه مشکلات به وجود آمده را به گردن آمریکا و تحریم ها می اندازند، تصریح کرد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند عامل بروز این مشکلات مسائل داخلی و عدم مدیریت صحیح است.

امام جمعه بهشهر با تأکید بر این که با یک مدیریت صحیح می توان از مشکلات و بحران ها عبور کرد، افزود: ملت بزرگ ایران در چهار دهه اخیر با وحدت و همبستگی توانست بسیاری از مشکلات را پشت سر بگذارد.

حجت الاسلام جباری با بیان این که دولت در حوزه مدیران اقتصادی نیازمند یک خانه تکانی جدی است، تصریح کرد: با وجود مسئولان بی رمق و بی برنامه نمی توان امیدی به حل مشکلات داشت.

وی با تأکید براین که اگر مسئولان اقتصادی کشور یک برنامه مشخص و مدونی داشتند شاهد مشکلات به وجود آمده در حوزه اقتصادی کشور نبودیم، خاطرنشان کرد: متأسفانه به دلیل وجود برنامه امروز این گونه دچار مشکلاتی هستیم که جبران این وضع کمی سخت به نظر می رسد.

امام جمعه بهشهر با بیان این که مردم به هیچ عنوان نباید به شایعات توجه کنند، افزود: دشمنان و بدخواهان انقلاب اسلامی با جنگ روانی تلاش می کنند فضای داخلی کشور را متشنج کنند تا از این فضا بهره برداری لازم را در جهت منافع خود انجام دهند.

حجت الاسلام جباری با اشاره به این که امروز ما با یک جنگ اقتصادی تمام عیار با دشمنان مواجه هستیم، تصریح کرد: آمریکایی ها از همه توان خود برای ضربه زدن به ایران اسلامی در حال استفاده است که بهترین راه برای خنثی کردن این توطئه دشمن وحدت و همبستگی است.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که مسئولان در جهت تحقق رهنمودهای مقام معظم رهبری از همه ظرفیت ها استفاده کنند، گفت: تدابیری که ایشان در حوزه های مختلف به ویژه بخش اقتصادی در نظر گرفته اند راه برون رفت کشور از مشکلات فعلی است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha