جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیاستمدار دیگر بریتانیایی، پوشیه را «فرهنگ بیگانه» توصیف کرد

حوزه/ درحالی که زمانی طولانی از گفته های اهانت آمیز بوریس جانسون وزیر امور خارجه سابق انگلستان درباره پوشیه نمی گذرد، رهبر حزب استقلال پادشاهی متحد در ولز طی مصاحبه ای برقع و پوشیه را فرهنگ بیگانه و ناسازگار با جامعه بریتانیا توصیف کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از LBC، رهبر حزب استقلال پادشاهی متحد مشهور به «یوکیپ» در ولز انگلستان در مصاحبه ای برقع و پوشیه را «بخشی از یک فرهنگ بیگانه» توصیف کرده و گفته که پوشیه «هیچ وجه سازگار با طبیعت اورگانیک جامعه بریتانیایی» نیست.

گرت بنت در مصاحبه ای با خبرنگاران همچنین گفته که مساجد باید گواهینامه ای ویژه برای مبارزه با افراط گرایی دریافت کنند.

بنت روز گذشته در مصاحبه ای گفت: زدن پوشیه یک نشانه آشکار از فقدان تمایل به ادغام با زندگی انگلیسی است. این بخشی از یک فرهنگ بیگانه می باشد و به هیچ وجه سازگار با جامعه بریتانیایی نیست.

وی افزود: من در عجب هستم که آیا ما برای تسهیل ورود گروه های مهاجر به انگلستان زیاده روی نکرده ایم؟ و این که چرا اجازه می دهیم افراد با چنین پوشش هایی در خیابان های شهرها و روستاهای بریتانیا قدم بزنند؟!

این سیاستمدار بریتانیایی از ولز سپس گسترش افراط گرایی دینی و تروریسم را به مساجد و امامان جماعت ربط داده و مدعی شد که به این وضعیت باید پایان داده شود.

در همین راستا کاروین جونز، نخست وزیر ولز گفته های بنت را محکوم کرده و آن ها را «نژادپرستانه» توصیف کرد.

گفته های این سیاستمدار بریتانیایی در حالی منتشر شده که اخیرا بوریس جانسون، وزیر سابق امور خارجه انگلستان، به خاطر گفته های اهانت آمیزش درباره زنان پوشیه دار، به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha