جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سید نعمت الله رکنی

حوزه/ مسئول ستاد نماز جمعه بوشهر را مجاهدان عرصه رسانه دانست و گفت: خبر به اندازه ای اهمیت داشته که در صدا و سیما بخشی را به همین عنوان تشکیل داده است، لذا در بحث فرهنگ اگر تهاجمی عمل نکنیم، قطعاً دشمنان به ما حمله می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، حجت الاسلام سید نعمت الله رکنی امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران در مصلای جمعه بوشهر، با قدردانی از تلاش های اصحاب رسانه، گفت: بوشهر در زمینه خبر، مطبوعات و خبر مکتوب و روزنامه و عرصه فضای مجازی حرفی برای گفتن دارد.

مسئول ستاد نماز جمعه بوشهر خاطرنشان کرد: بوشهر در عرصه رسانه و نشریات، جزو اولین استان های کشور است و در عرصه فضای مجازی، جزو سه استان برتر کشور هستیم، همچنین در عرصه رسانه ملی اتفاقات خوبی در استان رخ داده است.

وی افزود: شورای عالی فضای مجازی دفتر نماینده ولی فقیه هم مدتی است که شروع به کار کرده و امیدواریم روز به روز با پشتیبانی هم بتوانیم کار را بیش از پیش جلو ببریم.

حجت الاسلام رکنی بیان داشت: خبر به اندازه ای اهمیت داشته که در صدا و سیما بخشی را به همین عنوان تشکیل داده؛ در بحث فرهنگ اگر تهاجمی عمل نکنیم، قطعاً دشمنان ما به حمله می کنند، کما اینکه این کار را مدت هاست انجام می دهند.

وی خبرنگاری را شغلی مقدس عنوان کرد و ابراز داشت: این شغل مقدس شهیدانی همچون، صارمی، رهبر و داریوش شاهینی را دارد که برای خبرنگاران امروز الگویی جاودانه هستند.

گفتنی است در این مراسم از خبرنگاران فعال که در طول سال خبرهای ستاد نماز جمعه را پوشش می دهند، تقدیر شد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha