چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فضای مجازی

حوزه/ مسئول رسانه و فن‌آوری نو اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: جبهه معارض انقلاب به دنبال تغییر مرجعیت اجتماعی در فضای مجازی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از بوشهر، محمد شهبازی امروز در نشست تخصصی دین و رسانه، در جمع روحانیون مستقر دشتستان با اشاره به میزان بالای تاثیرگذاری فعالیت های تبلیغی در فضای مجازی اظهار داشت: جبهه معارض انقلاب به دنبال تغییر مرجعیت اجتماعی در فضای مجازی است.

مسئول رسانه و فن آوری نو اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: در جریان تحریم تنباکو می بینید که فتوای مرجعیت حتی در کاخ شاه هم اجرا می‌شود و این نشان دهنده میزان تاثیرگذاری روحانیون در جامعه است و به همین دلیل دشمنان در تلاشند که این اثر را کمرنگ و محو کنند.

وی ادامه داد: برای این موضوع افرادی که از روی سهو و یا عمد همان اهداف و اندیشه دشمن را در جامعه ترویج می‌کنند را، پر و بال می دهند و تلاش می‌کنند تا با ذائقه سازی مردم را به سمت این افراد تغییر دهند و چون این افراد بعضا در زمینه مسائل فرهنگی و سیاسی فاقد اطلاعات کافی هستند، آدرس های اشتباهی را در موضوعات مختلف به جامعه می دهند و مسیر فکری و فرهنگی جامعه را منحرف می‌کنند و جریان سازی های کاذبی را به وجود می آورند.

شهبازی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: دشمنان از طرفی دیگر تلاش می‌کنند تا با بهره گیری از روش های تبلیغی نوین جامعه را به سمت تغییر مرجعیت اجتماعی از موافق به منتقد و از منتقد به معاند نشان دهند و شکاف و گسست نسلی در فهم و بصیرت میان مردم و حاکمیت ایجاد کنند تا جایی که مردم کاملا مخالف جریان دینی شوند.

وی گفت: این مسئله همت هر چه بیشتر روحانیون را در حضور میان مردم و استفاده از ابزارهای جدید و شبکه های اجتماعی در جهت ترویج دین، می طلبد چرا که بر اساس آمارهای رسمی، حدود ۶۰ میلیون نفر در کشور ما از گوشی های هوشمند استفاده می‌کنند و این بدان معناست که اگر فضای مجازی را خالی از اقشار مذهبی و به‌ویژه روحانیون بگذاریم، در واقع حداقل ۶۰ میلیون نفر را در معرض بمباران رسانه های ضد دین و ضدانقلاب بدون هیچ گونه مکانیسم آفندی و پدافندی رها کرده ایم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha