پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
مرکز مشاوره اسلامی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین شمس گفت: مرکز مشاوره اسلامی با ارائه مطالب کارشناسی مشاوره در پنچ رشته در استان یزد افتتاح شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد شمس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، با اشاره به افتتاح مرکز مشاوره اسلامی در استان یزد، گفت: این مرکز مشاوره به همت حوزه علمیه و همکاری معاونت فرهنگی امامزاده سید جعفر محمد(ع) یزد و اداره اوقاف شهرستان یزد افتتاح شد.

مدیر حوزه علمیه یزد به اهداف راه اندازی این مرکز مشاوره در استان اشاره کرد و افزود: با توجه به نیازهایی که در سطح استان یزد احساس می شد و این که مردم امروزه با وجود شرایط پیچیده، نیازمند مشاوره در زمینه‌های مختلف هستند، بر آن شدیم تا با راه اندازی مرکز مشاوره اسلامی در یزد مردم را در زمینه‌هایی که نیازمند مشاوره هستند، یاری رسانی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در این مرکز مشاوره پنج مبحث تخصصی به ثبت نام شدگان ارائه می‌شود ادامه داد: در مرکز مشاوره اسلامی مباحث مختلفی مانند خانواده، ازدواج، تحصیلی، استعداد سنجی و کودک با حضور کارشناسنان بحث مشاوره به مردم ارائه می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین شمس با بیان اینکه در حال حاضر با توجه به اینکه ثبت نام محدود است در دو بخش پذیرای ثبت نام شدگان خواهیم بود، گفت: صبح‌ها از ساعت 9 تا 11 ویژه خواهران و همچنین عصر ها از ساعت 16 تا 19ویژه برادران است که می توانند در طول هفته به مرکز مشاوره اسلامی واقع در امامزاده سید جعفر محمد(ع) مراجعه کنند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha