جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
طرح ملی حفظ

حوزه/ رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: دوره آموزشی تربیت مربیان طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم با حضور ۶۵ نفر مربی فرهیخته از شهرستان اصفهان آغاز شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، یحیی قاسمی صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری مبنی بر تربیت 10 میلیون نفر حافظ قرآن کریم و همچنین در جهت اجرای هرچه بهتر و با شکوه‌تر هفتمین دوره طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم کارگاه آموزشی تربیت مربیان طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم استان اصفهان آغاز شد.

وی در ادامه افزود: این دوره از صبح روز سه شنبه 23 مرداد ماه به مدت 5 روز تا روز شنبه 27 مرداد ماه با حضور 65 مربی حافظ قرآن فرهیخته شهرستان اصفهان که در راستای اجرای طرح ملی تربیت حافظان قرآن کریم با امور قرآنی همکاری دارند، در محل سالن اجتماعات اداره کل اوقاف استان برگزار می شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در ادامه بیان کرد: در این کارگاه آموزشی که با حضور اساتید برجسته امور قرآنی اعزامی از سازمان اوقاف و امور خیریه برگزار می شود، روش های پیشرفته کلاس داری، روش های نوین و پیشرفته آموزش حفظ و قرائت و.... به مربیان آموزش داده می شود.

قاسمی اضافه کرد: مربیان حاضر در این کارگاه آموزشی پس از پایان دوره در دو آزمون شفاهی و کتبی شرکت می کنند و در صورت کسب نمره حدنصاب و همچنین پس از گذراندن دوره کارورزی که موفق به تربیت حداقل 10 نفر حافظ یک جزء قرآن شوند برای آنان گواهی مربیگری قرآن کریم از سازمان اوقاف و امور خیریه صادر می شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha