سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
حجت الاسلام قدیمی

حوزه/ دبیر مجمع علمای خراسان شمالی با بیان اینکه همه باید برای رفع مشکلات اقتصادی موجود همت کنند، گفت: باید مقابله و برخورد جدی با مفسدان اقتصادی اولویت دولت و دستگاه قضایی باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام اصغر قدیمی، امروز در نشست با شماری از روحانیون استان، با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، اظهار کرد: اوضاع اقتصادی و گرانی سرسام‌آور در کشور مردم را نگران کرده و دشمن نیز به دنبال سوءاستفاده از این مشکلات است.

وی با بیان اینکه مردم باید مطالبه داشته باشند، گفت: دشمنان می‌خواهند میان مردم و نظام اسلامی فاصله بیندازند، ازاین‌رو مردم باید هوشیار و بیدار بوده و مراقب باشند در دام توطئه‌های دشمن گرفتار نشوند.

حجت‌الاسلام قدیمی با بیان اینکه وضعیت کنونی کشور نتیجه ضعف مدیریت و نبود برنامه است، افزود: مسئولان باید در میان مردم حضور پیدا کرده و در راستای برطرف شدن مشکلات تلاش کنند.

مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی و امام جمعه بجنورد با بیان اینکه مردم اگر تلاش مسئولان را ببینند به‌طور قطع از آن‌ها حمایت می‌کنند، تصریح کرد: باید تیم اقتصادی دولت تغییر کند و دولت و دستگاه قضایی برخورد جدی با مفسدان اقتصادی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی ادامه داد: برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی حداقل کاری است که مردم از دولت و دستگاه قضا انتظار دارند، به همین دلیل مسئولان باید رودربایستی‌ها را کنار گذاشته و با مفاسد اقتصادی برخورد کنند.

حجت‌الاسلام قدیمی با بیان اینکه باید مدیران انقلابی و دلسوز در عرصه‌های مختلف کشور انتخاب شوند، خاطرنشان کرد: پشت تمام فراخوان‌ها برای تجمعات غیرقانونی منافقین هستند که نسبت به نظام و جمهوری اسلامی کینه دارند.

دبیر مجمع علمای خراسان شمالی با بیان اینکه حل مشکلات اقتصادی با رفع تحریم‌ها فریب خوردن از آمریکا است، اظهار کرد: حل مشکلات اقتصادی با رفع تحریم‌ها فریبی بود که دولت از آمریکایی‌ها خورد.

وی ادامه داد: در این رابطه دولت باید همان‌طور که رهبر معظم نیز تأکید کرده بود مرحله‌به‌مرحله عمل می‌کرد، اما تمام شرایط را یک‌مرتبه پذیرفت و انجام داد و طرف مقابل به وعده‌هایش عمل نکرد، در نتیجه مشکلات اقتصادی کشور حل‌نشده باقی ماند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha