پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت: صدا وسیما در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش اثرگذاری داشته و خوب است در بخشی از برنامه های شبکه استانی، برنامه هایی با موضوع احکام شرعی و دینی به خصوص تفسیر پخش شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی، صبح امروز در دیدار مدیر کل جدید صدا و سیمای مرکز قزوین، با قدردانی از تلاش های ارزشمند مدیر کل سابق، گفت: انصافا مهندس معصومی فر در زمان تصدی این مسئولیت، تعامل خوب و شایسته ای با حوزه علمیه قزوین در ابعاد مختلف داشت که جای قدردانی و سپاس دارد.

وی ادامه داد: حوزه علمیه قزوین در رابطه با راهیان نور، مراسم عمامهگذاری، جلسات مختلف بصیرتی و آموزشی، اربعین حسینی و ... برنامه های فاخر و ارزشمندی تهیه و تولید کرده که همه این برنامه ها به خوبی از شبکه استانی مرکز قزوین و در بخش های مختلف خبری صدا وسیما انعکاس شایسته ای داده شده است.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: صدا وسیما در نظام مقدس جمهوری اسلامی نقش اثرگذاری داشته و خوب است در بخشی از برنامه های شبکه استانی، برنامه هایی با موضوع احکام شرعی و دینی به خصوص تفسیر پخش شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی در تلاش هستند با ترویج شبهات نسل نوجوان و جوان  را از ارزش های اسلامی و دینی دور کنند، لذا رسانه ملی و مراکز استانی صدا و سیما مسئولیت سنگینی بر عهده دارند.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی به موضوع عفاف و حجاب اشاره و بیان کرد: چرا باید در رسانه ملی آنچه که به تبلیغات کالاهای مختلف می پردازد، در زمینه عفاف و حجاب آن طور که باید اهمیت نمی دهند و فقط در هفته عفاف و حجاب برنامه هایی آن هم محدود پخش می شود؟

مدیر حوزه علمیه قزوین به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز اشاره کرد و گفت:  امسال که دشمنان تلاش دارند در جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب وقفه ایجاد کنند، نقش رسانه ملی در مقابله با این نقشه شوم، بسیار خطیر و تاثیر گذار است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha