جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه رامسر

امام جمعه رامسر با اشاره به این که مشکلات اقتصادی امروز کشور نتیجه برخی بی تدبیری و عدم برنامه ریزی های مسؤولان است، گفت: نباید همه مشکلات کشور را به تحریم ها نسبت داد بلکه باید مدیریت داخلی را اصلاح کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از مازندران، حجت الاسلام سید جعفر رضایی، امام جمعه رامسر امروز در نشستی با جمعی از مسؤولان این شهرستان با اشاره به مشکلات اقتصادی کشور بر ضرورت برنامه ریزی و تدبیر مناسب مسؤولان بر برون رفت از این مشکلات تأکید کرد.

امام جمعه رامسر بر ضرورت تعامل و ارتباط بیشتر مردم با مسؤولان تأکید کرد و گفت: امام خمینی(ره) فرمودند هر جا به ملت تکیه شود این ملت سقوط ندارد.

وی با بیان این که باید از نقدینگی موجود در کشور در جهت تقویت تولیدات داخلی بهره گرفته شود، افزود: اگر برنامه ریزی درستی شود می توان از این فرصت استفاده کرد و در جهت سرمایه گذاری و اشتغال استفاده کرد به شرط اینکه موانع تولید را برطرف کرد.

حجت الاسلام رضایی با تأکید بر این که مسؤولان باید اقتصاد غیرنفتی را در کشور تقویت کنند، افزود: امروز نباید اقتصاد کشورمان را به نفت گره بزنیم، بلکه باید از ظرفیت های دیگری برای رشد اقتصادی کشور بهره گرفته شود.

وی با بیان این که دشمن به دنبال ناامیدسازی و ناکارآمدی نظام اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری امیدوارانه به همه توصیه کردند که اگر مشکلات را مدیریت کنیم، آینده درخشانی در انتظار است.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه سخنان خود با بیان این که در حال حاضر یکی از مهم ترین مطالبات مردم رفع دغدغه های معیشتی آنها در شرایط امروز کشور است، افزود: متأسفانه برخی مسؤولان کشور به شعار دادن عادت کرده اند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به این که متأسفانه وجود برخی تفکرات اشرافی گری میان مسؤولان موجب ناراحتی مردم شده، خاطرنشان کرد: وجود اشرافی گری در کشور با هیچ یک از آرمان ها و ارزش های انقلاب تناسب ندارد و در تضاد است.

امام جمعه رامسر در ادامه سخنان خود با اشاره به وجود گلوگاه های فساد در کشور تأکید کرد: باید دستگاه های نظارتی و مسؤولان ذی ربط این گلوگاه های فساد در کشور را ببندند.

استاد حوزه علمیه مازندران با تأکید براین که کسی نباید در این کشور حاشیه امن داشته باشد، خاطرنشان کرد: همان طور که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز فرمودند باید به طور قانونی و قاطع با عوامل فساد در کشور برخورد شود.

وی با بیان این که برخورد قاطع با مفسدان اقتصادی موجب دلگرامی و اعتماد بیشتر مردم به نظام می شود، تصریح کرد: باید به گونه ای با مفسدان برخورد شود که دیگر کسی به خود اجازه ندهد از بیت المال در جهت منافع شخصی خود سوء استفاده کند.

حجت الاسلام رضایی با اشاره به این که مشکلات اقتصادی امروز کشور نتیجه برخی بی تدبیری و عدم برنامه ریزی های مسؤولان است، خاطرنشان کرد: نباید همه مشکلات کشور را به تحریم ها نسبت داد بلکه باید مدیریت داخلی را اصلاح کرد.

استاد حوزه علمیه مازندران در ادامه با بیان این که تحریم ها تأثیر آن چنانی بر اقتصاد کشورمان ندارد، تصریح کرد: مسائل داخلی است که اوضاع اقتصادی کشور را به وضعیت فعلی رسانده است.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha