چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
غلامی

حوزه/ معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان از حضور قریب به ۲ هزار دانش آموز لرستانی در پایگاه های اوقات فراغت این استان خبر داد .

حجت الاسلام احمدرضا غلامی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، در خرم آباد، با اشاره به این که پایگاه های اوقات فراغت تا پایان شهریورماه آماده ارائه برنامه های قرآنی و فرهنگی به دانش آموزان هستند، گفت: امسال تعداد پایگاه های اوقات فراغت و همچنین حضور مبلغان در این پایگاه ها افزایش یافته است.

وی با اشاره به اینکه برنامه های اوقات فرغت برای مقاطع مختلف دانش آموزی برگزار می شود، خاطر نشان کرد: این پایگاه ها در دو بخش بوستان معرفت و هسته فرهنگی جوانان با برگزاری برنامه های مختلف دینی و فرهنگی به دانش آموزان خدمت رسانی می کنند .

 معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با اشاره اینکه برنامه های اوقات فراغت برای مقاطع مختلف دانش آموزی اجرا می گردد، اظهار کرد: برنامه های اوقات فراغت با هدف تقویت بنیه معنوی، روحی و جسمی، در مساجد و کانون های فرهنگی با حضور نوجوانان و جوانان در حال برگزاری است.

حجت الاسلام غلامی افزود: سهمیه امسال استان لرستان در اجرای طرح اوقات فراغت 2 هزار نفر است که پیش بینی می شود بین یک هزار و 600 تا 2 هزار نفر در این طرح شرکت نمایند.

وی در پایان خاطر نشان کرد: در این دوره ها کلاس های قرآن، نهج البلاغه، معارف دین، عقاید، تاریخ اسلام و ... براساس نیاز شرکت کنندگان آموزش داده می شود.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha