جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت‌الاسلام خدری بوشهر

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر گفت:مسئولیت های اجتماعی طلبه از همان ابتدای دوره طلبگی شروع می شود که نیاز است طلاب در حوزه های مختلف و برای پذیرش مسئولیت ها خود را آماده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر حجت الاسلام رضا خدری، صبح امروز به منظور بازدید از دوره اختبار و تثبیت، به مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان رفت.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر در جریان این بازدید، در نشستی صمیمی با داوطلبان ورود به حوزه گفت: در دوره و زمانه کنونی طلبه رسالت انبیاء و نقش هدایتگری آحاد جامعه را به عهده دارد و شما نیز در صورت موفقیت در این دوره این رسالت سنگین را بر عهده خواهید گرفت.

وی افزود: مسئولیت های اجتماعی طلبه از همان ابتدای دوره طلبگی شروع می شود که نیاز است طلاب در حوزه های مختلف و برای پذیرش مسئولیت ها خود را آماده کنند.

حجت الاسلام خدری بر داشتن حوزه و طلبه انقلابی تاکید کرد و ابراز داشت: به تعبیر رهبر معظم انقلاب حوزه علمیه باید انقلابی باشد و انقلابی بماند؛ نیاز امروز جامعه داشتن طلبه ای انقلابی است، بدین معنا که طلبه تنها نباید به خواندن درس اکتفا کند بلکه در عرصه های مختلف و با توجه به نیاز جامعه هدایت گر باشد.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر  افزود: اگر طلبه‌ای از نظر علمی ضعیف باشد نمی‌تواند فایده چندانی برای جامعه دینی  داشته باشد، بنابراین طلاب در ماموریت ‌های محوله باید جهادی و انقلابی عمل کنند.

گفتی است؛ حجت الاسلام خدری در ادامه این بازدید با اساتید مدرسه علمیه چهارده معصوم(ع) برازجان به گفتگو نشست و مسائل و مشکلات این مدرسه را پیش از آغاز سال تحصیلی جدید جویا شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha