سه‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ |۹ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 19, 2024
مربی فوتبال قزاقستانی، پسر نوجوان مسلمان را هنگام ادای نماز کتک می زند

حوزه/ انتشار ویدئوی مربی فوتبال در قزاقستان که پسر نوجوانی را هنگام ادای نماز هل می دهد در شبکه های اجتماعی منتشر شده و خشم مسلمانان را برانگیخته است. مقامات تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده اند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری حوزه به نقل از rt، انتشار ویدئوی مربی فوتبالی که پسر جوان مسلمانی را در کشور قزاقستان در هنگام ادای نماز هل می دهد، سبب خشم مسلمانان شده، مربی فوتبال که از آکادمی ورزشی محلی می باشد، به خاطر اهانت به فوتبالیست های نوجوان هنگام ادای نماز به شدت مورد انتقاد قرار گرفته است.

این ویدئو که به طور گسترده در شبکه های اجتماعی در قزاقستان منتشر شده نشان می دهد که مردی وارد اتاقی می شود که دو ورزشکار نوجوان در حال ادای نماز هستند؛ وی که از دیدن این صحنه به وضوح خشمگین شده سر کودکان فریاد زده، به آن ها پشت گردنی زده و سپس آن ها را از روی سجاده هل می دهد.

حادثه توجه زیادی را به خود جلب کرده و مقامات محلی نیز اعلام کرده اند که تحقیقاتی در این زمینه ایجاد کرده و وعده اخراج مربی فوتبال را داده اند.

نوربل زونیسبکو سرپرست آموزش بدنی و ورزشی در ناحیه بامبیل در قزاقستان که این حادثه در آن رخ داده وعده داد که تحقیقات در این زمینه آغاز شده است.

وی با بیان اینکه شرایطی که این اتفاق در آن رخ داده مورد ارزیابی قرار خواهد گرفت، افزود: البته که تمهیداتی علیه این مربی در پیش خواهیم گرفت و به احتمال زیاد وی اخراج شده است.

در این میان حامیان این مربی فوتبال می گویند که وی را تحریک کرده و شرایط برای فیلم برداری از او ترتیب داده شده است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha