جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کنگره ملی «امام زاده غیاث‌الدین محمد» در مشهد برگزار می‌شود

حوزه/ کنگره ملی «امام زاده غیاث‌الدین محمد» از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی در چهار بخش «علمي»، «هنري»، «ادبي» و‌ «مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، کنگره ملی «امام زاده غیاث‌الدین محمد» به منظور آشنایی بیشتر با شخصیت این امامزاده در چهار بخش «علمي»، «هنري»،«ادبي» و‌ «مجازی» از سوی اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی برگزار می‌شود.

آثار ارسالی به این کنگره در بخش «علمي» شامل مقاله، بخش «هنري» در قالب‌های عکاسي، گرافيک و فيلم کوتاه، بخش «ادبي» در قالب‌های شعر، داستان کوتاه، خاطره، دلنوشته و قطعه ادبی و بخش «مجازي» در قالب‌های طراحي سايت و اپليکيشن مي‌باشد.

براساس این گزارش، «شخصیت فردی»، «بقعه متبرکه امام زاده غیاث الدین محمد»، «زیارت و زائر» و «بقاع متبرکه» چهار محور تعیین شده برای مقالات علمی است.

موضوعات بخش عکاسی نیز شامل «عکس‌های مربوط به امام زاده و بقعه متبرکه»، «عکس‌های مربوط به برنامه‌ها، مراسم و فعالیت‌های مرتبط با امام زاده» و «ثبت لحظه‌های ناب زیارت زائران بقعه متبرکه» است.

موضوع آثار گرافیکی «تایپوگرافی نام امام زاده غیاث‌‌الدین محمد» و «طراحی لوگو با موضوع کنگره‌های امام زادگان» و فیلم کوتاه نیز با موضوعات مرتبط با این امام زاده جلیل القدر می‌باشد.

بخش ادبی دارای پنج محور شخصیت، کرامات، زیارت، شفاعت و فرزندان امام موسی کاظم(ع) در حوزه امام زاده غیاث‌الدین محمد و با قالب‌های ادبی؛ شعر، داستان کوتاه، خاطره، دلنوشته و قطعه ادبی می‌باشد.

براساس این گزارش، بخش مجازی کنگره شامل موضوعات مذکور است که شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب سایت یا اپلیکیشن طراحی و به دبیرخانه کنگره در مشهد ارسال کنند.

مهلت ارسال آثار

علاقه‌مندان برای شرکت در کنگره می‌توانند آثار خود را از طریق پست به نشانی دبیرخانه، واقع در مشهد، خیابان آبکوه، اداره کل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی و یا ایمیل به آدرس ghiyasoddin@gmail.com و همچنین پیام رسان ایتا به آدرس @ghiyasoddin  ارسال کنند.

مهلت ارسال چکیده مقالات علمی تا 10 شهریورماه و اصل مقالات تا 15مهرماه است و ارسال آثار در سایر بخش‌ها تا اول آبان‌ماه مهلت دارد.

گفتنی است، اختتامیه کنگره ملی «امام زاده غیاث‌الدین محمد» 24 آبان‌ماه در بقعه متبرکه امام زاده غیاث الدین محمد واقع در ابتدای خیابان طبرسی مشهد برگزار می‌شود.

313/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha