چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
دانشگاه قرآن و حدیث

مدیر موسسه قرآنی نور هدایت بیرجند با بیان اینکه پذیرش دانشجو مقطع کارشناسی در دانشگاه قرآن و حدیث از ۱۵ مرداد شروع شده است، گفت: آخرین مهلت ثبت نام تا پایان امروز ۲۴ مرداد است.

سیده زهرا موسوی، مدیر موسسه قرآنی نور هدایت بیرجند در گفتگو با خبرنگار «حوزه» در بیرجند، با بیان این که نمایندگی دانشگاه قرآن و حدیث از سال 86 در خراسان جنوبی راه اندازی شده، گفت: تاکنون افرادی از بیرجند در این دانشگاه ثبت نام و فارغ التحصیل شدند.

وی با بیان اینکه آموزش ها در مرکز الکترونیک دانشگاه قران و حدیث به صورت غیر حضوری و از طریق سایت سازمان سنجش است، گفت: مجازی بودن این دانشگاه برای افرادی که شاغل هستند و یا خانم هایی که بدلیل دوری نمی توانند حضوری در کلاس ها شرکت کنند یک مزیت است.

مسئول نمایندگی مرکز الکترونیکی دانشگاه قران و حدیث در خراسان جنوبی با بیان اینکه تمام درس ها تولید محتوا شده و دانشجو به راحتی از طریق اینترنت می تواند در کلاس ها شرکت و تبادل نظر کند، افزود: آزمون در پایان هر ترم برای دانشجویان خراسان جنوبی در بیرجند برگزار خواهد شد.

موسوی گفت: تمامی دانش‌آموزان ممتاز مقطع متوسطه، طلاب، دانشجویان ممتاز دانشگاه، حافظان قرآن کریم، پژوهشگران، فعالان فرهنگی، ایثارگران طبق آیین نامه دانشگاه از تخفیفات ویژه در پرداخت شهریه برخوردار می‌شوند.

وی افزود: . در کنار دروس الکترونیکی، کلاس‌های مجازی آنلاین، پاسخ‌گویی به پرسش‌های دانشجویان به صورت آنلاین و آفلاین، امکان استفاده دانشجویان از ابزارهای مختلف آموزش الکترونیکی مانند تالارهای گفتگو و سایر خدمات آموزشی در طول نیمسال تحصیلی به دانشجویان ارائه می شود.

مسئول نمایندگی مرکز الکترونیکی دانشگاه قران و حدیث در خراسان جنوبی افزود: قبولی ها بعد از ثبت نام در سایت سازمان سنجش، بعد از انجام مراحل از طریق سایت اعلام خواهد شد.

موسوی افزود: دانشجویان و طلاب کارشناسی و یا کاردانی به همراه سطح یک حوزه می توانند برای مقطع کارشناسی این دانشگاه که معمولا هر سال از طریق آزمون سراسری و یا آزمون داخلی حوزه برگزار می شود ثبت نام کنند و آزمون داخلی حوزه برای برادران در صورت قبولی کاملا  رایگان و برای خواهران با 80درصد تخفیف خواهد بود.

انتهای پیام/ ش 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha