پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حمیدرضا سلیقه

مدیرکل بهزیستی استان قم خاطرنشان کرد: در سازمان بهزیستی ۴۵ مرکز نگهداری کودکان معلول و بدون سرپرست وجود دارد که هزینه‌های جاری و امکانات مورد نیاز کودکان توسط خیرین مردمی تامین می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، رضا سلیقه ظهر امروز در نشست شورای زکات استان قم که در سالن محراب برگزار شد، با اشاره به این که در سازمان بهزیستی 26 هزار خانوار مورد حمایت هستند، اظهار کرد: امسال با تخصیص اعتبار 22 هزار میلیارد تومانی هزار و 300 خانواده به جمعیت زیر پوشش این سازمان اضافه شدند.

وی با بیان این که به برکت حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها کمک مردم به نیازمندان با وجود مشکلات اقتصادی در استان قم درحال افزایش است، اضافه کرد: امسال مشارکت‌های غیرنقدی مردم در کمک به نیازمندان گسترش یافته است.

مدیرکل بهزیستی استان قم خاطرنشان کرد: در سازمان بهزیستی 45 مرکز نگهداری کودکان معلول و بدون سرپرست داریم که ماهیانه دو میلیارد تومان هزینه نگهداری کودکان را از اعتبارات دولتی پرداخت می‌کنیم اما این مبلغ فقط هزینه پرسنل است و هزینه‌های جاری و امکانات مورد نیاز این کودکان توسط خیرین مردمی تامین می‌شود.

مدیرکل بهزیستی استان قم خاطرنشان کرد: امسال در ماه مبارک رمضان نزدیک به 40 هزار پرس غذا و دو هزار و 500 بسته غذایی در میان خانواده‌های نیازمندان توزیع شده است.

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha