چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
ماموستا فایق رستمی

حوزه/ نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: تا زمانی که معنویت در جامعه جاری و ساری باشد، این نظام و کشور بیمه خواهد بود و بالعکس اگر مادیات جای معنویات را بگیرند باید منتظر مشکلات و مسایل لاینحل باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از کردستان، ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر امروز در جشنواره «نشان محبت» که در سینما بهمن شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: در ماه مبارک ذی الحجه قرار داریم، ماهی که خداوند پیام ها و دستورات خود را از طریق پیامبر اکرم(ص) به مردم ابلاغ کرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه ماه ذی حجه، ماه پیمان و عهد نیز نامیده می شود، عنوان کرد: در این ماه همه مسلمان از هر مذهبی در مکه، مدینه و کعبه در کنار هم قرار می گیرند و پیام وحدت و برادری و برائت از مشرکان را به گوش عالم و دشمنان دین خدا می رسانند.

این عالم اهل سنت ادامه داد: بیایم در این ماه دل های خود را منزل و ماوای عشق به خداوند، رسول خدا(ص) و اهل بیت(ع) نماییم.

وی در ادامه سخنان خود اظهار داشت: در عصر کنونی  نقش روحانیون و علمای دینی بسیار برجسته است و این قشر به عنوان سنگربانان وحدت جهان اسلام شناخته می شوند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری در ادامه به ایثارگری های جوانان این مملکت در دفاع از کیان خود اشاره کرد و افزود: آسایش و امنیتی که امروز در ایران اسلامی می بینیم همه مرهون رشادت ها و ایثارگری های جوانان برومند این مملکت اسلامی است که جان خود را فدای اقتدار نظام نمودند.

ماموستا رستمی ادامه داد: کشور ایران ماوای بزرگان دینی است که هزاران سال می باشد مردم به آنان احترام و ارج می نهند که این نشان دهنده محبت ملت ایران به رسول خدا و ائمه اطهار علهیم السلام دارد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه حرکت انسان در مسیر معنویت زندگی دنیوی و اخروی وی را تامین می کند، گفت: تا زمانی که معنویت در جامعه جاری و ساری باشد، این نظام و کشور بیمه خواهد بود و بالعکس اگر مادیات جای معنویات را بگیرند باید منتظر مشکلات و مسایل لاینحل باشیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha