جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سجاد کاوه

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم  الانبیاء (ص) سنندج: برگزاری نشست ها و جلسات بین علما و طلاب می تواند نقش موثری در ارتقا تحصیلی حوزویان داشته باشد، زیرا طلبه های جوان به خوبی با اوضاع و وضعیت حوزه های علمیه آشنا می شوند.

حجت الاسلام سجاد کاوه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان با اشاره به دیدار امروز طلاب جدیدالورود مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء سنندج با نماینده ولی فقیه در استان کردستان، اظهار داشت: این دیدار برای طلاب جوان مایه دلگرمی و امید به آینده و حضور در حوزه بود.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم  الانبیاء(ص) سنندج گفت: در این دیدار که در اصل کلاس درس اخلاق بود، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی؛ نماینده ولی فقیه در استان کردستان نکات مهمی را به طلاب و اساتید این مدرسه متذکر شدند که باید نصب العین همه ما برای ادامه هرچه بهتر راه قرار بگیرد.

این استاد حوزوی تاکید کرد: سخنان و نصایح نماینده ولی فقیه در استان کردستان خطاب به طلاب جوان بسیاری از مسایل روز را روشن ساخت.

حجت الاسلام کاوه بیان داشت: به نظر بنده برگزاری اینگونه نشست ها و جلسات بین علما و طلاب می تواند نقش موثری در ارتقا تحصیلی حوزویان داشته باشد، زیرا طلبه های جوان به خوبی با اوضاع و وضعیت حوزه های علمیه آشنا می شوند.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت خاتم  الانبیاء(ص) سنندج گفت: ان شاء الله در سال تحصیلی جدید مسئولان این مدرسه سعی خواهند داشت که با علما و روحانیون برجسته استانی و کشوری در طول سال ملاقات و گفتگو داشته باشند، لذا بایسته است که این برنامه در دستور کار مدیران مدارس علمیه سطح استان قرار بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha