جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
غدیر خم

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) شهرستان بهاباد با بیان اینکه از ظرفیت سازمان های مردم نهاد در برگزاری جشن های غدیر استفاده شود، گفت: سخنرانان جشن های غدیر از بیان مباحثی که سبب اختلاف می شود خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام محمدعلی اخوان بهابادی، مدیر مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) شهرستان بهاباد امروز در نخستین جلسه ستاد بزرگداشت دهه امامت و ولایت این شهرستان به اهمیت توجه ویژه به جشن غدیر اشاره کرد و گفت: مردم ارادت خاص و ویژه ای به ائمه اطهار (ع) دارند و بدون شک امسال نیز مانند سال های گذشته در روزهای نزدیک به این جشن از جان و دل مایه می گذارند.

وی به ظرفیت و پتانسیل خوب مردمی در برگزار جشن های غدیر تاکید کرد و افزود: در همین راستا لازم است که در جشن های غدیر علاوه بر برگزاری مراسمات مناسب با این ایام به تبیین واقعه غدیر نیز پرداخت.

حجت الاسلام اخوان بهابادی به اهمیت و جایگاه ولایت در جامعه اسلامی به ویژه نزد شیعیان اشاره و خاطر نشان کرد: افرادی که در جریان جشن های غدیر به صحبت می پردازند باید مطالب بسیاری را مدنظر خود قرار دهند زیرا ممکن است با اشاره به مطلب خاص، سبب ایجاد اختلاف بین افراد شوند و وحدت مسلمانان یک منطقه را به خطر بیاندازند.

مدیر مدرسه علمیه حضرت مهدی(عج) تصریح کرد: سازمان های مردم نهاد از دیگر متشکل هایی است که در جریان برگزاری جشن های غدیر می تواند کمک شایان توجهی داشته باشد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha