جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نصرت الله لطفی

حوزه/ قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: وقتی به گذشته رجوع می کنیم بالاترین آمار شهدا در جنگ تحمیلی نسبت به جمعیت را روحانیون تشکیل می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از بوشهر، نصرت الله لطفی، امروز در نشست خبری به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: وقتی به گذشته رجوع می کنیم بالاترین آمار شهدا در جنگ تحمیلی نسبت به جمعیت را روحانیون تشکیل می دهند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با تقدیر از تلاش ها و مجاهدت خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: 244 شهید خبرنگار، 50 جانباز شناخته شده و 12 آزاده خبرنگار نشان می دهد جامعه فعال و سخت کوش رسانه در سخت ترین عرصه ها حضور داشتند که این آمار در نوع خود بالا است.

وی با اشاره به در پیش رو بودن چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و خواب آشفته دشمنان اظهار داشت: گرامیداشت این حماسه بزرگ زمینه خنثی کردن پیچیده ترین توطئه دشمن را فراهم و نیز زمینه امیدواری به آینده را مضاعف می کند.

لطفی بیان داشت: نظام سلطه تمام عیار مقابل نظام اسلامی ایستاده است و تنها راه خنثی کردن توطئه های این سلطه گران تزرق روحیه امیدواری و نشاط در جامعه است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور بر ضرورت برخورد با تخلفات و فساد تاکید کرد و گفت: بایستی مراقب بود در انعکاس رویدادها و اتفاقات بزرگ نمایی نکنیم تا زمینه یأس و ناامیدی در جامعه فراهم نشود.

وی با بیان اینکه برای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی 21 کارگروه کشوری تشکیل شده، اظهار داشت: در استان ها نیز 13 کاگروه تشکیل شده که البته با توجه به موقعیت هر استانی این تعداد قابل افزایش است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha