سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تجمع

حوزه/ حجت الاسلام یوسفی راد تصریح کرد: مسئولین بدانند ۲۱۹ هزار شهید تقدیم انقلاب شده است و با یک حساب سر انگشتی می بینیم به ازای هر کرسی مسئولیت در این نظام بیش از ۷۲ شهید داده ایم، یعنی به ازای هر کرسی کربلایی به پا شده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از کرمانشاه، حجت الاسلام یوسفی راد، در جمع طلاب و دانشجویان، در مدرسه امام خمینی(ره)، با بیان این که شعار دشمن که در ابتدای انقلاب حذف جمهوری اسلامی بود، پس از سالها به مهار آن تغییر وضعیت داد و حتی پس از بیداری اسلامی به شعار تغییر رفتار در سران نظام تبدیل شد، اظهار داشت: متأسفانه این روز ها با توجه به بی تدبیری های برخی از مسئولین، گستاخی امریکایی ها به جایی رسیده است که دوباره از حذف جمهوری اسلامی صحبت می کنند. تا جایی که  وزیر خارجه ج.ا چندی پیش گفتند امروز هدف دشمن نابودی جمهوری اسلامی  است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران استان کرمانشاه ادامه داد: دشمنان داخلی و خارجی بدانند تا بسیجیان و نیروهای انقلابی و خانواده شهدا در این کشور هستند اجازه نخواهند داد که انقلاب آسیبی ببیند.

وی با بیان اینکه شرایط پیش آمده امروز خواست دشمن است، گفت: برخی اگر نگوییم عامدانه، از سر جهل آب به آسیاب دشمن میریزند.

حجت الاسلام یوسفی راد با تاکید بر این که شرایط جدید کشور تکلیف جدیدی به عهده ما می گذارد، گفت: امروز خدمت به مردم و رفع مشکلات آنان از واجبات است، چرا که براساس فرموده امام خمینی(ره) حفظ نظام اسلامی از اوجب واجبات است.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه با اشاره به جنگ اقتصادی موجود عنوان داشت: در شرایط فعلی سوداگرانی که سودای پولدار تر شدن دارند، قبل از دشمن وارد شده اند و به اقتصاد کشور ضربه می زنند. اینان تروریست های اقتصادی اند.

حجت الاسلام یوسفی راد خاطر نشان کرد: آنچه باعث نابودی طاغوت شد فساد فراگیر بود که موجب صورت گرفتن یک جراحی بزرگ به دست امام راحل (ره) برای برداشتن آن شد. در آن زمان برخورد جدی با کارگزاران فساد صورت گرفت، اما با شروع دفاع مقدس فرصت برخورد با ریشه های فساد نبود. برخی از همین مفسدین که در آن برهه به نام ادامه تحصیل به خارج از کشور فرار کردند و یا مخفی شدند، بعد از جنگ با نام اصل ۴۴ بازگشتند. این مسئله تا جایی پیش رفت که وقتی سرمایه های هزار میلیاردی برخی از مسئولان اعلام می شود، واکنش قابل توجهی در جامعه دیده نمی شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه با بیان اینکه امروز درخواست ما سربازان ولایت مبارزه با فساد است، اظهار داشت: امام علی علیه السلام، اولین مبارزه با فساد را از نزدیکان خود شروع کرد. پس درخواست ما این است که مسئولین نیز مانند امام علی(ع) با نزدیکان خود برخورد کنند.

وی با اشاره به اینکه اجازه نمی دهیم مطالبات وسیله ای برای ضربه زدن به نظام تبدیل شود، گفت: برخورد با فساد وظیفه همه دستگاه هاست، گرچه ظاهراً بیشتر بار این مسئله به عهده قوه قضائیه است و اولین اقدامات را هم همین قوه شروع کرده است، اما قوای مجریه و مقننه نیز در این امر موظفند.

حجت الاسلام یوسفی راد ضمن بیان اینکه بی تدبیری برخی مدعیان تدبیر مردم را کلافه کرده است. ابراز داشت: همه باید در مقابل قانون یکسان باشند و نباید دختر بیچاره وزیر بدبخت را مستثنی کنند!

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران استان کرمانشاه با اشاره به اینکه وقتی که با پسر و برادر فلان مسئول برخورد می شود، می گویند سیاسی است، بیان کرد: باید از سیاسی کردن برخورد های اقتصادی پرهیز شود. باید مبارزه با فساد عاملی برای وحدت در جامعه باشد نه تفرقه.

وی با اشاره به اینکه باید از بزرگنمایی فساد پرهیز کرد، ابراز داشت: کسانی که فساد موجود در بخشی از کشور را به تمام جامعه تعمیم می دهند، در راستای خواست دشمن قدم بر می دارند و بدانند که فساد سیستمی وجود ندارد، بلکه سیستم مغز برخی ایراد دارد.

حجت الاسلام یوسفی اضافه کرد: اگر در دنیا بگردید خواهید دید سیستمی محکم تر از جمهوری اسلامی نیست. اما مهم این است که مسئولین کشور با فساد برخورد کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان کرمانشاه با بیان این که امام راحل می فرمود و امام حاضر نیز تأکید کرده اند: نگذارید انقلاب به دست نا اهلان و نا محرمان بیافتد، اما متأسفانه به اسم دموکراسی برخی کرسی ها به دست نا اهلان می رسد، اظهار داشت: ما در کشور ۳۰۰۰ ‌کرسی مسئولیت داریم از طرفی هم ۲۱۹۰۰۰ شهید در دفاع مقدس تقدیم انقلاب کرده ایم. با یک حساب سر انگشتی می بینیم به ازای هر کرسی مسئولیت در این نظام بیش از ۷۲ شهید داده ایم. یعنی به ازای هر کرسی کربلایی به پا شده است.

وی در پایان ابراز داشت: تا این مردم هستند اجازه نخواهند داد که به انقلاب آسیبی برسد و از این پیچ تاریخی هم عبور خواهیم کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha