جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تهاجم فرهنگی - فرهنگ غرب

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، حمله به باورها و اعتقادات مردم را از جمله برنامه های دشمن دانست و گفت: نظام استکباری با توسل به راه ها و ابزارهای نوین سعی در از بین بردن باورها و اعتقادات و تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام عباس نظری در نشست «تحکیم بنیان خانواده و سبک زندگی اسلامی» در قزوین، گفت: از بین بردن بنیان گرم خانواده های ایرانی و سست کردن پایه های آن از برنامه های اساسی دشمنان است و راه مقابله با آن شناخت شاخص ها و داشتن بصیرت است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین تصریح کرد: دشمن از راه های مختلف برای ضربه زدن به نظام استفاده می کند و آخرین حربه، متوسل شدن به جنگ نرم و استفاده از ابزار های مدرن برای ازبین بردن فرهنگ ایرانی اسلامی و نفوذ فرهنگ غرب در کشور است .

حجت الاسلام نظری با بیان این که فرهنگ هویت و تمام دارایی یک کشور به شمار می آید که اگر از بین برود، ماهیت خود را از دست خواهد داد و همانند جسمی بدون سر خواهد بود، افزود: امروز دشمن به دنبال ترویج زندگی برگرفته از سبک غربی در جامعه  ایرانی است و این مسئله مشکلات زیادی را برای خانواده‌ها ایجاد کرد و زنگ خطری برای نهاد خانواده ایرانی است.

 معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان قزوین، حمله به باورها و اعتقادات مردم را از جمله برنامه های دشمن دانست و اظهار کرد: نظام استکباری با توسل به راه ها و ابزارهای نوین سعی در از بین بردن باورها و اعتقادات و تغییر سبک زندگی ایرانی اسلامی دارد.

حجت الاسلام نظری خاطرنشان کرد: امروز والدین باید بیشتر به فرزندان توجه کنند. جوانان هم سعی کنند روابط خود را با پیرامونشان در حد متعارف و قابل قبولی تنظیم نمایند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha