جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
مرکز ملی

حجت الاسلام علیجانی گفت: در دوره ای مشترک آموزشی ویژه مهندسان صنایع الکترواپتیک صاایران، کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی به تدریس و توضیح مسائل مرتبط فقه و احکام فضای مجازی پرداختند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»از اصفهان، حجت الاسلام  محمّد علیجانی صبح امروز در جمع خبرنگاران ، با اشاره به تعامل نمایندگی اصفهان با عقیدتی ‏سیاسی شرکت صنایع الکترواپتیک صا ایران، اظهار کرد: نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی در اصفهان به صورت مستمر با نهادها و سازمان­های مختلف در زمینه­ی برنامه­های آموزشی همکاری دارد،

رئیس نمایندگی مرکز ملّی پاسخگویی به سؤالات دینی اصفهان تصریح کرد: در دوره اخیر، کارشناسان مرکز ملی پاسخگویی در دوره ای آموزشی که با حضور مهندسان صنایع الکترواپتیک برگزار شد، به تدریس مسائل مرتبط  فقه و احکام فضای مجازی پرداختند.

وی افزود: در این نوع از برنامه های آموزشی، ارزیابی استادان توسط شرکت کنندگان در دو مرحله انجام می پذیرد و شایسته است از دغدغه و دقت همکاران در صا ایران مبنی بر برگزاری ارزیابی دو مرحله ای قدردانی شود.

حجت الاسلام علیجانی همچنین درباره برنامه آموزشی مشترک با عقیدتی سیاسی شرکت صنایع الکترواپتیک صاایران، گفت: این برنامه با حضور شش نفر از کارشناسان فقه و احکام، در دانشگاه شهید مهاجر اصفهان برگزار شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha