پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
استاد حوزه علمیه مازندران

حوزه/ حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص مسأله مسائل اقتصادی به ویژه برخورد جدی با مفسدن اقتصادی اتمام حجت بود، گفت: کوتاهی هر مسئولی خیانت به مردم، انقلاب و شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت الاسلام عباس بابائیان، امروز در نشستی با مسئولان بابلکنار، بر ضرورت برخورد قاطع مسؤولان با مفسدان اقتصادی تأکید کرد و گفت: دلیل نگرانی عده ای از دستور رهبر معظم انقلاب در برخورد با مفسدین اقتصادی مشخص نیست.

وی در ادامه سخنان خود با بیان این که مسأله فساد با برخورد جدی و قاطع کاهش خواهد یافت، خاطرنشان کرد: برخورد سطحی و جزیره ای با این معضل مهم نمی تواند موجب کاهش آن در جامعه شود.

حجت الاسلام بابائیان با اشاره به این که امروز بسیاری در داخل کشور اذعان دارند که عامل بروز مشکلات اقتصادی فعلی داخلی است، خاطرنشان کرد: در عین حال عده ای همچنان مسأله مذاکره را مطرح می کنند.

استاد حوزه علمیه مازندران با بیان این که راه خروج کشور از مشکلات اقتصادی فعلی مذاکره، رفراندوم، رفع حصر و آزادی زندانیان سیاسی نیست، تصریح کرد: راه حل های سیاسی نمی تواند کلید حل مشکلات اقتصادی مردم باشد.

وی با تأکید براین که الگوهای به بن رسیده غربی نمی تواند نسخه مناسبی برای حل مشکلات اقتصادی کشورمان باشد، خاطرنشان کرد: تنها روی آوردن به توان داخلی است که می تواند مشکلات اقتصادی کشور را مرتفع سازد.

حجت الاسلام بابائیان با بیان این که متأسفانه هنوز هم عده ای در داخل کشور اقتصاد مقاومتی را در دستور کار خود قرار نمی دهند، تصریح کرد: تقویت و اجرای این سیاست های بومی می تواند بهترین راهکار برای برون رفت از مشکلات فعلی بود.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که به علت کوتاهی‌های متعدد و بی‌تدبیرهای پی‌در‌پی مسئولان، کشور در شرایط سخت اقتصادی قرار گرفته است، بیان داشت: می توان با بهره گیری از ظرفیت اقتصاد مقاومتی بسیاری از مشکلات را رفع کرد.

وی با بیان این که راهکار دور زدن تحریم آمریکا، ایجاد پیمان‌های پولی چندجانبه بین کشورهای دوست و همسایه مانند چین، روسیه، هند و ترکیه است، پیمان‌های پولی حمله به دلار و یورو و به نوعی تقابل با امریکا و اروپا است، گفت: متأشفانه عذه در دخل کشور همچنان دل به مذاکره بسته اند.

حجت الاسلام بابائیان با اشار به این که سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در خصوص مسأله مسائل اقتصادی به ویژه برخورد جدی با مفسدن اقتصادی اتمام حجت بود، گفت: کوتاهی هر مسئولی خیانت به مردم، انقلاب و شهدا است.

امام جمعه بابلکنار با بیان این که براساس آموزه‌های دینی ما، کسانی که سیاستمداران فاسد را برای اداره جامعه انتخاب می‌کنند، قربانی نیستند بلکه شریک جرمند هستند، خاطرنشان کرد: باید از همه ظرفیت های موجود به منظور رفع مشکلات به وجود آمده در حوزه اقتصادی بهره گرفته شود.

وی با بیان این که ملت بزرگ ایران با قدرت در برابر آمریکایی ها ایستاده است، گفت: اگر سیاستمداران کاسب‌کار و گاوچران امریکا بر این باورند که ملت هوشمند ایران با فشار اقتصادی پا به میدان فریب آنها خواهند گذاشت، سخت در اشتباه هستند.

استاد حوزه علمیه مازندران با اشاره به این که الگوی مبارزاتی ملت ایران امام حسین(ع) و شهدای هشت سال دفاع مقدس هستند، افزود: این ملت همه سختی ها را تحمل می کند و هرگز تن به ذلت دشمن نمی‌دهند.

وی با تأکید براین که مسئولان تکلیفشان را بدانند، امام راحل و مقام معظم رهبری مذاکره با آمریکا را ممنوع کردند، گفت: ملت ایران هم هم‌پای امامین انقلاب، مذاکره با آمریکا را برای مسئولان ممنوع می‌کنند و کسی حق ندارد زمزمه مذاکره با آمریکا را بعد از موضع‌گیری صریح مقام معظم رهبری، به زبان آورد.

حجت الاسلام بابائیان ادامه داد: رهبر معظم انقلاب درباره علت عدم مذاکره با آمریکا فرمودند که آمریکا نقدها را گرفت و زیر وعده‌هایش زد، چرا باید با این دولت متقلب مذاکره کرد، برجام نمونه واضح همین مسأله بود.                    

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha