جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
احتکار

حوزه/ رئیس شورای حوزه علمیه یزد گفت: اگر مسئولان از ابتدا در کنار مردم بودند امروز شاهد احتکار در جامعه نبودیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، آیت ‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد، عصر امروز در نشست شورای هماهنگی ایثارگران استان یزد با بیان اینکه بسیج، سپاه و آزادگان باید در کنار مردم باشند، اظهار داشت: با در کنار هم قرار گرفتن می توان درد های مردم را شنید و درصدد رفع آن برآمد.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد گفت: مشکلات کشور به خوبی و به صورت کامل قابل رفع است که فقط به دغدغه و سخت کوشی بیشتر توسط مسئولان نیاز است.

وی تصریح کرد: بدون شک بسیاری از مشکلات و مسائلی که در کشور وجود دارد با استفاده از ظرفیت های مردمی قابل رفع است و باید در بین مردم باشیم و در جهت رفع مشکلاتشان برآییم.

آیت‌ الله ناصری یزدی با اشاره به اینکه آزادگان و ایثارگران باید بیش از هر فرد دیگری در راستای حفظ ارزش‌های انقلاب و ترویج آن در بین جوانان تلاش کنند، عنوان کرد: اگر مسئولان از ابتدا در بین مردم بودند و با آنها ارتباط مناسب داشتند، قطعا مشکلاتی که الان در کشور ما وجود داشت به وجود نمی‌آمد و این چنین احتکارهایی که به در جامعه وجود دارد را شاهد نبودیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد خاطر نشان کرد: امروزه دشمن سعی دارد که روحیه‌های انقلابی و جهادی را از جوانان و نوجوانان ما بگیرد و به صورت گسترده در این عرصه فعالیت می‌کند.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha