جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سیستم آموزشی

حوزه / نماینده ولی فقیه در استان یزد با ابراز گلایه از سیستم آموزشی در کشور گفت: متاسفانه سیستم آموزشی در آموزش و پرورش ما رنگ و بوی دینی خود را از دست داده و جدیت، تفکر و دقت را هم کم دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»از یزد، آیت الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان یزد شامگاه شنبه 27مرداد ماه در دیدار تولیت آستان قدس رضوی ضمن تسلیت سالروز شهادت حضرت امام باقر(ع) با اشاره به اینکه ایجاد مدارس و پایگاه‌های رضوی در استان یزد می تواند از جهات مختلفی اثرگذار باشد گفت: وجود این مدارس می‌تواند سبب فراهم شدن تربیت بیشتر جوانان و نوجوانان ولایی و رضوی در شهر دارالعباده یزد شود.

امام جمعه یزد ادامه داد: این چنین فعالیت‌هایی می‌تواند در تمام استان‌های کشور انجام شود و حتی در دانشگاه‌های فرهنگیان هم چنین فعالیت‌هایی ورود پیدا کند که ما بتوانیم زمینه آموزش بهتر و بیشتر معلمان آینده را فراهم کنیم.

رئیس شورای حوزه علمیه یزد با بیان اینکه زمینه کار، رشد و پیشرفت فعالیت‌های فرهنگی در استان یزد وجود دارد افزود: استعدادهای بسیار خوبی در زمینه فعالیت‌های قرآنی در استان یزد وجود دارد که نیاز است با برنامه ریزی دقیق نسبت به کشف و شکوفایی این استعدادها اقدام کرد.

وی با اشاره به اینکه نیاز است که موسسات در مباحث قرآنی ورود کنند اظهار داشت: موسسات رضوی فعال در حوزه قرآن و عترت می توانند به دنبال گسترش این مباحث در سطح کشور و بالاخص استان دارالعباده یزد باشند.

آیت الله ناصری یزدی با ابراز گلایه از سیستم آموزشی در کشور گفت: متاسفانه  سیستم آموزشی در آموزش و پرورش ما رنگ و بوی دینی خود را از دست داده و جدیت، تفکر و دقت را هم کم دارد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha