چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان

حوزه/ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان گفت: کمال بی انصافی است که مدیران موضع گیری انقلابی نداشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان، صبح امروز در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی استان کردستان با حضور اعضا این شورا برگزار شد.

در این جلسه، محمود الله مرادی اظهار داشت: بودجه های فراوانی به دستگاه ها و ادارات استان کردستان اختصاص می یابد، ولی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان از این امر مستثنی است و هر ساله کمترین اعتبار را دریافت می کند.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان بیان داشت: این ستاد در حال ساخت 5 ساختمان برای این ستاد در شهرهای استان است، ولی برای این امر هیچ بودجه ای را به ما اختصاص نداده اند که این امر باعث تاخیر و حتی توقف در کار می شود.

وی با اشاره به اینکه این ستاد در سال جاری برنامه های فرهنگی و آموزشی فراوانی داشته است، ادامه داد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر کردستان در سال جاری دوره‌های آموزشی را برای آمران به معروف در سطح استان برگزار کرده و در این راستا ۴ هزار و ۸۰۰ نفر را آموزش داده است.

الله مرادی به دیگر اقدامات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان اشاره کرد و گفت:  تدوین جزواتی در حوزه امر به معروف و نهی از منکر و برگزاری دوره آموزشی مربیگری در تربیت معلم سنندج به مدت ۴۸ ساعت را از دیگر اقدامات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان است.

وی با اشاره به اینکه باید در امور ستاد رویکرد فرهنگی را مدنظر داشته باشیم، افزود: باید به مسایل به چشم فرهنگی نگریسته شود و اگر خدایی ناکرده آن مسئله را تبدیل به سیاسی کنیم، در بحث امنیت کشور دچار مشکل خواهیم شد و در پیشبرد امور ناموفق می شویم.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان کردستان گفت: همگان شاهد اختصاص بودجه های کلان برای تئاترهای خیابانی و یا برگزاری کنسرت های موسیقی هستیم در حالی که بودجه ای که به دارالقرآن های استان اختصاص می یابد به حدی کم است که اصلا قابل مقایسه نیست.

الله مرادی تاکید کرد: ستاد امر به معروف و نهی از منکر به صورت منظم از ادارات بازدید به عمل می آورد و تاکنون از 400 اداره در سطح شهر سنندج و دیگر شهرستانهای استان بازدید به عمل آمده است.

این مسئول فرهنگی عنوان کرد:  در اینجا از نخبگان و تحصیل‌کردگان درخواست دارم که ما در انجام وظیفه خود حمایت و یاری کنند، زیرا دشمنان به دنبال از بین بردن ارزش های دینی در جامعه ما هستند.

در ادامه این نشست، حجت الاسلام مختار کرمی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان بیان داشت: از مدیرانی که در حوزه فرهنگی حضور دارند انتظار می رود که ما را در انجام وظیفه یاری نمایند و باید اذعان کرد که کمال بی انصافی است که مدیران موضع گیری انقلابی نداشته باشند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha