پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حسین ظریف منش، بنیاد غدیر

حوزه/ ظریف منش گفت: امسال واقعه غدیر در ۱۰۰ نقطه از کشور و در چند روز بازسازی شده و در آن ۴ هزار هنرمند مشارکت خواهند داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، سردار ظریف منش در دیدار با حضرت آیت الله نوری همدانی با بیان اینکه حادثه غدیر نقطه عطف در جهان بشریت و تعیین کننده همه مسائل است، گفت: به همین دلیل تمام تلاش این است این روز به خوبی بازسازی و اجرا شود.

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر افزود: الان چند سالی است با همکاری حوزه و دانشگاه، فعالیت های خوب علمی در موضوع بازسازی غدیر انجام شده و در ظرف 3 سال گذشته این ستاد توانسته مقاله های زیادی در رابطه با غدیر تولید کند.

وی عنوان کرد: بازسازی غدیر در حوزه هنری یکی از کارهای فاخر و معرفتی است و امسال که نهمین سال بازسازی غدیر است، تلاش شده کار بهتر و فاخرتری ارائه شود.

ظریف منش اظهار داشت: تاکنون بازسازی غدیر برکات فراونی به همراه داشته که ازجمله آن وحدت بین دو مذهب است.

مدیرعامل بنیاد بین المللی غدیر افزود: امسال در 28 نقطه از سوی علما و اهل سنت واقعه غدیر بازسازی می شود.

وی عنوان کرد: نکته مهم در این کار، مردمی بودن بازسازی است و علیرغم همه فشارها و تهاجم سایت های بیگانه در رابطه با عدم مشارکت مردم و علمای مذاهب دیگر، اما مردم این مذاهب با تمام وجود پای کار آمده اند.

ظریف منش اظهار داشت: امسال واقعه غدیر در 100 نقطه از کشور و در چند روز بازسازی شده و در آن ۴ هزار هنرمند مشارکت خواهند داشت.

۳۱۳/۴۰

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha