جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در بوشهر با اشاره به اطعام ۵ هزار نفری مردم در روز عید غدیر در مصلی نماز جمعه بوشهر، گفت: یکی از کارهای خوبی که از سال قبل در بوشهر شروع شده موضوع اطعام در روز عید غدیر بود که امسال نیز این موضوع برگزار خواهد شد و تلاش شود که این برنامه به صورت عمومی و مطلوب برگزار شود.

به گزارش خبرنگار برگزاری حوزه از بوشهر، حجت الاسلام والمسلمین صفایی بوشهری، امروز در  نشست ستاد شئونات فرهنگی استان بوشهر با تسلیت سالروز شهادت امام محمد باقر(ع) اظهار داشت: امام محمد باقر(ع) نقش مهمی در تاریخ ادیان ایفا کرده و اینقدر این نقش مهم است که نام ایشان در تورات آمده است.

نماینده ولی فقیه در بوشهر با اشاره به تاریخچه برگزاری مراسمات مذهبی در قبل و بعد از انقلاب، افزود: سال هاست که مراسمات سوگ و جشن در ایران گرفته می شود و همین مناسبت ها است که باعث شده دین مردم حفظ شود.

وی با اشاره به تهاجم نرم دشمنان علیه کشور در این چهل سال، تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تهاجم نرم و فرهنگی دشمنان علیه کشور شدت بسیار زیادی گرفت به همین خاطر باید مراسمات و برنامه های مذهبی پرمحتواتر، موثرتر و عمیق تر برگزار گردد تا بتواند بخشی از تهاجم فرهنگی وارده به انقلاب را خنثی کند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر ادامه داد: دشمن به دنبال این است که مردم هویت دینی خود را از دست دهند به همین خاطر این برنامه ها باید خط مقاومتی ایجاد کند که همه جامعه را پوشش دهد.

حجت الاسلام والمسلمین  صفایی بوشهری اظهار کرد: تمامی دستگاه ها باید جهت تحت پوشش قرار دادن جامعه تلاش کنند و این تنها از عهده مساجد و هیئات بر نمی آید.

وی با اشاره به اطعام پنج هزار نفری مردم در روز عید غدیر در مصلی نماز جمعه بوشهر، افزود: یکی از کارهای خوبی که از سال قبل در بوشهر شروع شده موضوع اطعام در روز عید غدیر بود که امسال نیز این موضوع برگزار خواهد شد و تلاش شود که این برنامه به صورت عمومی و مطلوب برگزار شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر با اشاره به برگزاری دعای روز عرفه در 9 ذی الحجه در بوشهر، تصریح کرد: دعای عرفه در همه تکایا و مساجد برگزار شود ولی کوشش شود در مکان های اصلی شهر که جمعیت بیشتری حضور پیدا می کنند شرایط مناسبی فراهم آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha