جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024

نشست هم‌اندیشی یاوران غدیر استان خوزستان با حوزه حجت الاسلام و المسلمین واعظی، رئیس دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، نشست هم‌اندیشی یاوران غدیر، ظهر امروز با حضور جمعی از مسئولان و دبیران ستاد استانی غدیر در سالن جلسات دفتر تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.

همچنین میهمان ویژه این نشست نیز حجت الاسلام والمسلمین واعظی، رئیس دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، بود که وی در سخنانی با بیان اینکه برکت و اثربخشی فعالیت‌های ما در گرو تحکیم ولایت امام زمان(عج) است، اظهارداشت: پایه تقویت ارتباط روحی و معنوی نسل جوان با حضرت حجت بن الحسن(ع)، غدیر است تا ما از این طریق بتوانیم به مسأله تربیت شئون و آگاهی دینی نسل جوان با امامت و ولایت کار کنیم.

بر اساس این گزارش، نشست هم‌اندیشی یاوران غدیر، با هدف عمق بخشی باورهای دینی و هماهنگی بیشتر پیرامون برنامه‌های دهه ولایت برگزار شد.

لازم به ذکر است در این نشست مدیران ستاد غدیر استان خوزستان، ائمه جمعه، روحانیت، خیران و جمعی از فعالان رسانه‌ای حضور داشته و با ارائه راهکارهایی تلاش کردند تا برنامه‌ریزی مناسبی برای پاسداشت دهه ولایت انجام شود.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha