جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
در زیر سایه «هولوکاست»، حقایق تاریخ فلسطین را خفه می سازند

حوزه/ ۸۴ سازمان مدنی متشکل از اقلیت های مذهبی و سیاهان در انگلستان با انتشار نامه ای در خبرگزاری ایندیپندنت، از توطئه خاموش سازی صدای فلسطین به بهانه «اتحاد بین المللی یادبود هولوکاست» ابراز نگرانی کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از  thecanary، 84 سازمان و نهاد اقلیت های مذهبی و سیاه پوستان در انگلستان، با امضای نامه ای اعلام کردند که «اتحاد بین المللی یادبود هولوکاست»، دستورالعمل و توطئه ای برای منع گفتگو و حقیقت گویی درباره تاریخ فلسطین، نقض حقوق فلسطینیان، دیگر تبارها و مردم بریتانیا است.

خاموش ساختن صدای فلسطین

این نامه که از سوی سازمان های اقلیت های مذهبی و سیاه پوستان در روزنامه ایندیپندنت منتشر شده، بر حق آزادی بیان گروه های اقلیت و سیاهان تاکید کرده و علیه نقض حقوق آنان هشدار داده است.

در این نامه آمده است:

ما هم اکنون به شدت نگران تلاش هایی هستیم که برای خاموش ساختن و خفه کردن بحث عمومی درباره آنچه در فلسطین در حال وقوع است درحال انجام می باشند.  و آن ها سعی دارند تاریخچه سرزمین فلسطین و وقایع گذشته مردم این کشور، به ویژه در سال 1948، زمانی که اکثریت ساکنان این سرزمین آواره شدند را خفه کنند.

در ادامه این نامه آمده است: بحث عمومی از این واقعیت ها و توصیف این بی عدالتی ها زیر پرچم و به بهانه «اتحاد بین المللی یادبود هولوکاست» انجام می شود و به این ترتیب واقعیات حیاتی را از انظار عمومی دور نگه می دارند و خفه ساختن حقیقت از هم اکنون آغاز شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha