پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
معارفه عجب شیر

حوزه/ مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان عجب شیر استان آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، حجت‌ الاسلام والمسلمین سید شهاب‌ الدین حسینی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی ظهر امروز، در مراسم تودیع و معارفه رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی عجب ‌شیر با اشاره به اینکه سازمان تبلیغات اسلامی از نهادهای مولود انقلاب اسلامی است، ابراز داشت: این سازمان به دستور امام خمینی(ره) در سال ۶۱ تاسیس شد و در ۳۷سال گذشته منشا خدمات فراوانی در حوزه‌های دینی و قرآنی بوده است.

وی افزود: سازمان تبلیغات اسلامی در کنار کارهای سنتی در حوزه دین، یکی از گسترده ‌ترین نهادهای انقلاب اسلامی در حوزه‌های مختلف به ویژه نشر و فضای مجازی به شمار می ‌آید.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین با اشاره به نقش مثبت حضور روحانیون در جامعه اظهار داشت: در هر روستا که روحانی مستقر داریم، در آن روستا آسیب ‌های اجتماعی کمتری به چشم می‌ خورد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان آذربایجان شرقی عنوان کرد: در سال 1395 در کل این استان ۵۱ روحانی مستقر داشتیم که اکنون این رقم به ۱۱۴روحانی مستقر افزایش یافته اما باز کمبود روحانی احساس می شود.

وی تاکید کرد: آسیب ‌های اجتماعی به دست مردم می ‌تواند حل شود و در همین راستا ما ۹۰هزار هیئت مذهبی در کشور داریم و هر هیئت اگر جلوی یک آسیب را بگیرد و یا مشکل یک خانواده را حل کند، به شرایطی افتخارآمیز می‌ رسیم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی تصریح کرد: در عصر امروز که دشمن در عرصه ‌های مختلف تلاش می ‌کند به ما هجمه وارد کند، باید با همدلی بتوانیم معضلات فرهنگی و اجتماعی را حل کنیم و اجازه دخالت بیگانگان را ندهیم.

گفتنی است، در این مراسم از زحمات چندین ساله حجت الاسلام حسین مقدسی  رئیس سابق اداره تبلیغات اسلامی عجب شیر تجلیل و حجت الاسلام حیدر مسن به جای ایشان معارفه شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha