جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام غلامی-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا

حوزه/ حجت الاسلام غلامی با بیان این که کشور برای پیشرفت و برون رفت از مشکلات نیازمند وحدت و همبستگی با محوریت رهبر معظم انقلاب است، تصریح کرد: مردم و مسؤولان باید با وحدت و همدلی در مسیری که مقام معظم رهبری تعیین کرده اند، گام بردارند تا بتوانند از مشکلات به سلامت عبور کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از مازندران، حجت‌الاسلام یدالله غلامی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران با اشاره به این که انقلاب اسلامی ایران موجب پیشرفت های کشور در عرصه های گوناگون شد، گفت: تا پیش از پیروزی انقلاب، ایران تنها یک کشور وابسته به غرب بود.

وی با بیان این که به دلیل شرایط جغرافیایی کشور، همواره ایران اسلامی مورد طمع دشمنان و سلطه گران قرار داشته است، افزود: به همین دلیل تا پیش از پیروزی انقلاب، نظام های سلطه گر دخالت و نفوذ بسیاری در امور کشور داشتند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که وابستگی ایران قبل از انقلاب به آمریکایی ها، این کشور را به مهم ترین متحد آمریکا در منطقه تبدیل کرده بود، خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی به تدریج نقش و نفوذ آمریکایی ها در منطقه کمرنگ شد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با بیان این که انقلاب اسلامی منافع آمریکایی ها در منطقه و حتی سایر نقاط جهان را با چالش جدی مواجه کرد، افزود: بسیاری از ملت های جهان و منطقه با الگوگیری از انقلاب اسلامی در برابر نظام های سلطه گر ایستادگی و مقاومت می کنند.

وی با اشاره به این که امروز گفتمان و آرمان های انقلاب اسلامی به سایر نقاط جهان صادر شده است، خاطرنشان کرد: همین مسأله همواره موجب هراس و عصبانیت دنیای غرب به ویژه آمریکایی ها بود، اما امروز آثار گفتمان انقلاب اسلامی در بسیاری نقاط جهان نمایان است.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که امروز ملت ها بیدار و هوشیار شده اند و فریب نمی خورند، تصریح کرد: جایگاه امروز آمریکا در جهان به پایین سطح خود در تاریخ این حکومت رسیده است و یکی از مهم ترین دلایل این تنزل رویارویی با ملت ایران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به این که علیرغم فشارها و توطئه های چهل ساله آمریکا علیه ملت ایران، امروز ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار بین المللی قرار دارد، بیان داشت: تهدید ها و تحریم های نظام سلطه موجب کاهش اقتدار ملت ایران نشده، بلکه جایگاه بین المللی ایران اسلامی را نیز ارتقاء بخشیده است.

وی با بیان این که انقلاب اسلامی در برابر تهدید های و تحریم های آمریکا با قدرت و سرعت مسیر خود را ادامه می دهد، خاطرنشان کرد: هیچ قدرتی نمی تواند مانع پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عرصه های مختلف شود.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به این که رمز موفقیت و پیروزی این انقلاب و نظام اسلامی، پشتوانه مردمی آن است، تصریح کرد: امروز نیز علیرغم همه مشکلات و فشارهای اقتصادی موجود این مردم هستند که پشتیبان واقعی و مطمئنی برای انقلاب و نظام اسلامی هستند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا، حضور در صحنه مردم را یکی از مهم ترین مؤلفه های اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: تا زمانی که این مردم پشتیبان انقلاب هستند دشمن هیچ گاه نمی تواند کوچکترین تحرکی علیه انقلاب و نظام انجام دهد.

وی در ادامه سخنان خود از رهبری عالم، مدیر و مقتدر به عنوان یکی دیگر از مؤلفه های اقتدار نظام اسلامی عنوان کرد و افزود: در سایه رهبری های امام گونه مقام معظم رهبری در دهه های اخیر کشور از مشکلات و بحران های بسیاری به سلامت عبور کرد و در مسیر اصلی خود قرار گرفت.

حجت الاسلام غلامی با بیان این که کشور برای پیشرفت و برون رفت از مشکلات نیازمند وحدت و همبستگی با محوریت رهبر معظم انقلاب است، خاطرنشان کرد: هم مردم و مسؤولان باید با وحدت و همدلی تنها در مسیری که رهبری انقلاب تعیین کرده اند گام بردارند تا بتوانند از مشکلات به سلامت عبور کنند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در پایان سخنان خود انقلابی بودن را از جمله دیگر مؤلفه های اقتدار نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: این نگاه و رویکرد ارزشمند به برکت پیروزی انقلاب نصیب ملت ایران شده که باید هر روز بیشتر از گذشته تقویت شود.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha