جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حامد حجتی

حوزه/ حجتی گفت: این دوره ۶۰ ساعته در بخش های علمی و کارگاهی با هدف تربیت طلاب کارشناس در عرصه رسانه ملی برگزار شد و افرادی که دارای سطح سه حوزه علمیه بودند می توانستند در این دوره شرکت نمایند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حامد حجتی مدیر خانه دین و رسانه مرکز پژوهش های صدا و سیمای قم، بعد از ظهر امروز در آیین اعطای گواهینامه مهارت آموزان اولین دوره تربیت کارشناس دینی در رسانه ملی، بیان داشت: اولین دوره تربیت کارشناس دینی در رسانه ملی در مرکز مهارت آموزی حوزه های علمیه با 11 نفر از روحانیون واجد شرایط برگزار شد.

وی تصریح کرد: این دوره 60 ساعته در بخش های علمی و کارگاهی با هدف تربیت طلاب کارشناس در عرصه رسانه ملی برگزار شد و افرادی که دارای سطح سه حوزه علمیه بودند می توانستند در این دوره شرکت نمایند.

مدیر خانه دین و رسانه مرکز پژوهش های صدا و سیمای قم گفت: 150 نفر از فضلای حوزه علمیه متقاضی شرکت در این دوره بودند که بعد از مصاحبه ای اجمالی 26 نفر در این دوره پذیرفته شدند و در نهایت 11 نفر تمامی مراحل را گذراندند.

وی ادامه داد: از آنجایی که برگزاری دوره اولین تجربه بود، امکان وجود خطاهای احتمالی وجود دارد که نیازمند یاری بزرگان است.

حجتی با اشاره به اهمیت جوان گرایی در رسانه ملی خاطرنشان کرد: این طرح سبب جوان گرایی در رسانه ملی خواهد شد و طلاب و فضلای جوان حوزه علمیه در این طرح مهارت های رسانه را فرا می گیرند.

وی در ادامه با اشاره به برگزاری دوره تربیت کارشناس دینی در رسانه ملی در سایر استان ها اظهار داشت: امکانی فراهم آمده که این دوره در استان هایی همچون اردتبیل تبریز، کردستان و خوزستان برگزار شود.

وی در پایان با اشاره به فواید دوره تربیت کارشناس دینی در رسانه ملی بیان کرد: از آنجایی که این دوره دارای فواید بالایی برای مبلغان است به همین سبب مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران و همچنین جامعه المصطفی العالمیه نیز درخواست برگزاری این دوره را برای طلاب خواهر و همچنین طلاب خارجی داشته اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha