چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید موسی بلادیان ، دبیر بنیاد بین المللی غدیر

حوزه/ بازسازی واقعه غدیر در ۱۰ نقطه از استان، برپایی چندصد ایستگاه صلواتی و چراغانی خیابان‌ها و مناطق پر تردد شهری و روستایی، تجلیل از سادات، تأمین جهیزیه ۴۰ زوج کم بضاعت توسط کمیته امداد، عیادت از بیماران و برگزاری جشنواره شعر عربی، بخشی از ویژه‌برنامه‌های ستاد غدیر استان خوزستان است.

سید موسی بلادیان، دبیر بنیاد غدیر استان خوزستان، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، با اشاره به ویژه‌برنامه‌های عید سعید غدیر در استان خوزستان، اظهار داشت: گرامیداشت غدیر در استان خوزستان با توجه به پیشینه مذهبی‌اش، از جایگاه و ارزش بسیار والایی برخوردار بوده و مردم هر ساله، این عید مبارک را جشن می‌گرفتند.

وی یکی از بزرگ‌ترین برنامه‌های عید غدیر سال ۹۷ استان خوزستان را «اطعام ۱۲۴ هزار نفری» شهروندان و قشر کم بضاعت مناطق حاشیه‌ای دانست و بیان کرد: این طرح همه‌ساله از سوی طلاب و روحانیون مرکز فرهنگی جهادی عصر ظهور اهواز برگزار می‌شود و خوشبختانه هم‌اکنون به الگویی برای اقصی نقاط کشور تبدیل شده است.

بلادیان، دیگر برنامه شاخص ستاد غدیر استان خوزستان را توزیع یک هزار بسته غذایی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال در میان مردم مستضعف اعلام کرد و گفت: کلیه هزینه این بسته‌های غذایی توسط مردم و خیرین جمع آوری شده و إن‌شاءالله هم‌زمان با عید غدیر در برخی مناطق مستضعف توزیع می‌شود.

دبیر بنیاد غدیر استان خوزستان، ادامه داد و افزود: بازسازی واقعه غدیر در ۱۰ نقطه از استان، برپایی چندصد ایستگاه صلواتی و چراغانی خیابان‌ها و مناطق پر تردد شهری و روستایی، تجلیل از سادات، تأمین جهیزیه ۴۰ زوج کم بضاعت توسط کمیته امداد، عیادت از بیماران و برگزاری جشنواره شعر عربی، بخشی دیگر از ویژه‌برنامه‌های ستاد غدیر استان خوزستان می‌باشند.

وی با بیان این که در تمامی روستاهای استان جشن غدیر برپا می‌شود، اظهار داشت: نکته‌ای که باید به آن اشاره کنم و بسیار اهمیت دارد، مردمی بودن جشن‌های عید غدیر است که خوشبختانه همواره با پشتوانه روحانیت و علما و همراهی مردم به نحو باشکوهی برگزار شده است.

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha